Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sanfora
Äntligen fick jag arslet ur och ritade av den urväxta väpnarluvan som varit så bra. Jag tror att jag fått till en större storlek ok, men jag får svaret imorgon. Det återstår att sätta ett litet resår mitt i nacken, så att den får bra passform, men då måste jag ha Mio och mäta efter. Björne kan man ju inte mäta efter, sur ser han ut också ;-)

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Grönöga
:love: Snyggt! Kanske det man ska göra av alla fleecestuvbitar som dräller omkring i vardagsrummet :hmm:
Användarens profilbild
Av Sanfora
Grönöga skrev::love: Snyggt! Kanske det man ska göra av alla fleecestuvbitar som dräller omkring i vardagsrummet :hmm:
Tack :-D Ja, det tycker jag du ska, den var väldigt enkel och snabbsydd.
Av ele
vad fin och gosig den ser ut! Är det fleece helt enkelt?

Gjorde du bara huvan större runt om så att säga för att få större storlek?
Har en huva hemma som passar dottern, men vet att systern vill ha till sin dotter också, och hon är ju större.
Användarens profilbild
Av Sanfora
ele skrev:vad fin och gosig den ser ut! Är det fleece helt enkelt?

Gjorde du bara huvan större runt om så att säga för att få större storlek?
Har en huva hemma som passar dottern, men vet att systern vill ha till sin dotter också, och hon är ju större.
Lite tjockare fleece är det. Jag ska ta lite tunnare nästa gång.

Ja, jag ritade av lite större och sedan klippte jag ut lite större också ;-) det visade sig nu när jag provade den på Mio att öppningen var lite för stor, nedåt hakan, men det kan tänka sig att det korrigerar sig lite när jag sätter en liten resårbit baktill. retligt att tänka att det var just det som jag gjorde två ändringar på på mönstret, hade jag klippt efetr den första så hade den nog varit lagom ;-)
Öppningen passade bra på Junia, men jag tyckte då i gengälld att tyget som går ner i nacken och fram på bröstet var aningens för kort, men hon tyckte det var ok.
Användarens profilbild
Av little_me
Var får man tag på mönster till dem där? Elelr har du sytt på fri hand? Sån behöver jag till M också!!
Jättefin! :heart:
Användarens profilbild
Av Sanfora
tack! Jag ritade av förra årets luva och lade till lite runt om. Kanske var det naimez som villa ha mönstret..? :hmm:
Användarens profilbild
Av Elsa
Det var inte jag som efterfrågat mönster, men jag skulle gärna ta emot det ändå om jag får. Har också en massa stuvbitar som skulle behöva göras nåt av. :D
Användarens profilbild
Av MuuM
Elsa skrev:Det var inte jag som efterfrågat mönster, men jag skulle gärna ta emot det ändå om jag får. Har också en massa stuvbitar som skulle behöva göras nåt av. :D
:iagree: Jag med. Har pm:at också. :-)
Användarens profilbild
Av lotti
Apropå mönster har TinaW ett fint mönster på drakhuva/väpnarluva som jag köpte av henne när hon hade "Bära Nära" shopen! Kanske hon säljer det fortfarande??! :hmm:

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av lotti
Glömde skriva att TS luva i första inlägget var jättemysig!! Underbart fleece tyg! var är det köpt??
Användarens profilbild
Av Sanfora
Fleecen är från Stil och stoff...

Alltså, finns det ngt smartare sätt att dela med sig av mönstret än att rita och skicka...? :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?