Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gurkan
Jag har en Easycare Lava 4,7 meter, men jag kommer inte överens med den. Jag skulle hellre vilja ha en mei tai och en ringsjal. Jag är liten och smal och den ringsjal jag har är så himla lång, änden går nästan till knäna och är i vägen hela tiden.

Går det att göra en mei tai och en kort ringis av 4,7 meter Lava?
Kan nån hjälpa mig med det? För hur mycket pengar?

Jag kan sy hjälpligt, men vågar inte mig på det här riktigt...
Knyttet & K har första tjing på affären. ;)
Så synd att klippa sönder en så fin sjal! Ett alternativ är ju att sälja Easycare lava-sjalen vidare, och köpa en ringsjal och en mei tai för pengarna. Jag är intresserad av att köpa sjalen av dig (beroende på pris såklart)! Jag vill ha just en Easycare.
hannazzz skrev:Så synd att klippa sönder en så fin sjal! Ett alternativ är ju att sälja Easycare lava-sjalen vidare, och köpa en ringsjal och en mei tai för pengarna. Jag är intresserad av att köpa sjalen av dig (beroende på pris såklart)! Jag vill ha just en Easycare.
Ja, det är synd... Jag vill ha 700 för den + frakt. :D
Om jag får till min knäppa symaskin o du betalar all frakt så syr jag gratis, precis som du vill ha det! Just nu är en fjäder helt lös, (holy smoke, var ska den sitta egentligen) så det blir öglor på undersidan av tyget trots trådbyte, nålbyte o ändring av trådspänning.... men får jag till det så kan jag sy till dig!
legenden29 skrev:Om jag får till min knäppa symaskin o du betalar all frakt så syr jag gratis, precis som du vill ha det! Just nu är en fjäder helt lös, (holy smoke, var ska den sitta egentligen) så det blir öglor på undersidan av tyget trots trådbyte, nålbyte o ändring av trådspänning.... men får jag till det så kan jag sy till dig!
Shit, det låter inte bra! :lol:

Just nu lutar det åt att jag säljer Lavan. Egentligen vill jag inte, den är så mjuk och gosig och skitsnygg... Samtidigt så har jag tyg till en mt som jag ska sy, så jag kan sy själv men jag vet inte om jag vågar klippa i Lavan. Det är mest det jag tvekar inför.

Nej, jag borde använda den mer så kanske vi kommer bättre överens. Eller så sparar jag henne till nästa bebis. Jag bär Hannes på ryggen jämt och det är hon för lång till, därför blir det inte av. Tar jag inte Becon så tar jag Bärabarn-pistagen eller Girasolen som är 4,2 meter.

Oj, vilken uppsats det blev... :D

Jag vill tacka alla som ville sy åt mig! :heart: Jag får se hur jag gör...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?