Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
ja hittar inte tråden med hur man skulle ta bort knapparna.

hur kan man få bort knapparna utan att förstöra tyget?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag gör såhär: Tar en platttång & klämmer åt om hatten, man kan få klämma flera gånger liksom runt om för en del knappar är seega, men sen trillar de bara av & man kan plocka bort knappen lätt.
Av Emmiez
Shuna76 skrev:Jag gör såhär: Tar en platttång & klämmer åt om hatten, man kan få klämma flera gånger liksom runt om för en del knappar är seega, men sen trillar de bara av & man kan plocka bort knappen lätt.
får se om jag lyckas med det :)
Av Emmiez
vanja77 skrev:*ler* eller så är man mer aggresiv som mig och helt enkelt borrar bort den :oops:
och om man inte har borr då..?

vi hade dremel förut o det gick bra, men den är inte här o ja behöver få bort. har ingen borrmaskin heller..
Av Emmiez
vanja77 skrev:Tja när jag för femtielfte gången satte fel knapp dvs hane i stället för hona eller tvärtom, tog jag till avbitartång, det funkade i dom flesta fall men visst blev både tyget och fingrarna lidande.
kan gissa på det..
ja hittar nog nåt sätt..

ska byta knapp i en annans blöja, då kan ja ju inte riskera att förstöra heller :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?