Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Igår var jag in en sväng på Jättekul i Lund, stor butik med dels leksaker, dels stort utbud av babysaker. Jag hade Arvid på ryggen i Manducan, och jag stannade till vid ERGO-selarna och tittade lite. Strax intill stod en kvinna och spanade på Tricot-Slen och sen tittade hon på Baby Björn som hänger brevid. Så jag kunde inte låta bli att säga att om hon valde mellan sjal och BB så är sjal bra mycket skönare. Jag vet sa hon, och dessa ser ju jättemysiga ut! (Tricot Slen) Så då rekommenderade jag henne att leta upp Sjalbarn eftersom en ny Tricot Slen kostar 600 kr, hon kan ju får tag i en betydligt billigare här och få en begagnad vävd långsjal till det priset tom. Hon blev jätteglad och sen kollade hon in Arvid i Manducan och kommenterade att det såg skönt ut :D
Grattis :D

Å jag har lämnat iväg min trikåsjal t min kusin som bor på klostergården i Lund, som ska ha barn i dec :) Hon har tydligen ngn kompis som ev hänger här o ska hjälpa henne m knytning o ge tips?
Användarens profilbild
Av Elflin
Det har jag också gjort idag, var på barnloppis i förs.hemmet och det var MYCKET folk, mer än 200 människor på en väldigt liten yta. Några vågliga/dumdristiga människor tog med sig vagnen in i lokalen men det fungerade inte så bra... det slutade i de flesta fall med att de bar i famnen. Såg dock en trikåsjal och en grön långsjal i röran :shock: (i lilla Höör!) Jag bar Linnea i MT på ryggen. En av tjejerna fån ÖF såg min MT och tyckte den var väldigt fin så hon ville också ha en sådan! :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?