Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sydde här om dagen en dregellapp till prinsen och idag bestämmde jag mej för att jag ska sy tossor till honom oxå! Så nu ska det planeras och ritas å klippas! Bilder kommer när dom är klara!=)

http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... =745042080

Får se "i morron" om dom passar! :D Vilket dom tyvärr inte gjorde!

27/9 sydde jagg ny uppsättning av dregellapp och tossor som passade! :vågen:

:loving:
Senast redigerad av carro83 den mån sep 28, 2009 10:23, redigerad totalt 2 gång.
Av Emmiez
så söta :)

vad har du sytt i för material?
Användarens profilbild
Av carro83
Emmiez skrev:så söta :)

vad har du sytt i för material?

Sula är ett brunt fuskskinnsaktigt tyg jag fick en gång! Zebratyget är nått Velour köpt på jysk för säkert tre år sen och sen fodrade jag med fleece från en filt jag oxå köpt på jysk!
Användarens profilbild
Av carro83
Tack...tyvär va dom alldeles för små för prinsen...fick dom inte ens på honom!=) Så får väl se va som händer med dom! Ska iaf försöka mej på att göra nya till honom...men när det blir vet jag inte... :)
Av Emmiez
carro83 skrev:Tack...tyvär va dom alldeles för små för prinsen...fick dom inte ens på honom!=) Så får väl se va som händer med dom! Ska iaf försöka mej på att göra nya till honom...men när det blir vet jag inte... :)
vad tråkigt att dom var små.
gick det snabbt att göra? isåfall är det ju bara att göra nya :tumup:
kanske nån du känner som har mindre barn? eller spara till ett nästa barn? :loving:
Användarens profilbild
Av carro83
Emmiez skrev:
carro83 skrev:Tack...tyvär va dom alldeles för små för prinsen...fick dom inte ens på honom!=) Så får väl se va som händer med dom! Ska iaf försöka mej på att göra nya till honom...men när det blir vet jag inte... :)
vad tråkigt att dom var små.
gick det snabbt att göra? isåfall är det ju bara att göra nya :tumup:
kanske nån du känner som har mindre barn? eller spara till ett nästa barn? :loving:

Jo de va trisst! Men ska ge dom till en tjej som ska ha om några veckor tänkte jag! Fast jag känner ju tre som är räknade ungefär samtidigt! Frågan ä vem som ska få dom!
Det gick snabbt å göra dom iaf! Tog inte lång tid eftersom prinsen sov å jag fick göra dom i lugn å ro!=) Så nya ska jag absolut göra!=)
MammaTess skrev:Så, berätta ALLT...hur gick du tillväga?
Tja...var ska jag börja?? :)
Dreglisen är ju inte svår...hittade mönstret i en annan tråd här inne! Länkade till någon på familjeliv? om jag minns rätt!
Tossorna då! Dom är sydda i ett trikåtyg jag fick billigt på tradera :vågen: Blått på ena sidan och randigt på andra! Fodrade med fleece! (20 kronors filt från jysk)

Jag mätte prinsens ena fot från olika håll:
Sulan längd och bredd
Ovansidan på korta hållet
Ovansida från typ ankelhöjd till tå
Hälen till typ ankelhöjd
Från hälens mitt rund till tårnas mitt
(kan fixa bild om detta inte går förstå)

Sicksackade alla delar (fleece och trikå ihop) sen pusslade jag ihop dom!
Måste absolut sy ett par till och fota under tiden känns de som! :?
Sen satte jag mudd upptill så dom skulle vara lätta att få av och på (vilken jag inte gjorde på dom första som jag sydde på måfå)

Intressant å se om någon fattade min helt knasiga beskrivning :mrgreen:
Oki...jag tyckte FL mönstret va lätt ändå! Tossorna är oxå lätta så hoppas beskrivningen va bra!? :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?