Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thowida skrev:jag har bara använt en fram och baksida inga mellanlagerAhh okej. då måste jag mäta och räkna lite
JinxLinda skrev:men baksidan behöver ju inte vara i sjaltyget eg.thowida skrev:jag har bara använt en fram och baksida inga mellanlagerAhh okej. då måste jag mäta och räkna lite
Panakeia skrev:Nej, men nu funderar jag på om jag skulle ta två sjalar och göra den vändbarJinxLinda skrev:men baksidan behöver ju inte vara i sjaltyget eg.thowida skrev:jag har bara använt en fram och baksida inga mellanlagerAhh okej. då måste jag mäta och räkna lite
JinxLinda skrev:gärna ett ganska stadigt tyg. typ laken avlastar inte så bra...Panakeia skrev:Nej, men nu funderar jag på om jag skulle ta två sjalar och göra den vändbarJinxLinda skrev:men baksidan behöver ju inte vara i sjaltyget eg.thowida skrev:jag har bara använt en fram och baksida inga mellanlagerAhh okej. då måste jag mäta och räkna lite![]()
Och sen funderar jag på om det fungerar med typ sammet som axelband och midjeband, eller om man ska slakta en sjal till sånt, eller om man ska hitta något helt annat tyg
ellla skrev:Den ena sjalen ska bli ringsjal + två docksjalar, och det som blir över hoppas jag ska räcka till en panelJinxLinda skrev:gärna ett ganska stadigt tyg. typ laken avlastar inte så bra...Panakeia skrev:Nej, men nu funderar jag på om jag skulle ta två sjalar och göra den vändbarJinxLinda skrev:men baksidan behöver ju inte vara i sjaltyget eg.thowida skrev:jag har bara använt en fram och baksida inga mellanlagerAhh okej. då måste jag mäta och räkna lite![]()
Och sen funderar jag på om det fungerar med typ sammet som axelband och midjeband, eller om man ska slakta en sjal till sånt, eller om man ska hitta något helt annat tyg![]()
resterna av de slaktade sjalarna då?? det borde ju bli lite över som kanske kan räcka till band. Eller det är knske mer en estetisk fråga![]()
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?