Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
myralea skrev:Jag undrar om det finns nån här på forumet som råkar sitta och ruva på stickmönster till en väpnarluva och har lust att dela med sig av denna skatt? Jag har nu gått igenom samtliga barnmönster på ravelry och så mycket google jag orkar utan några bra träffar...

Tack på förhand! :heart:
Jag har mönster för lite större barn
Har jag fått det av dig? Hade storslagna planer på att rita ett själv, men...
Nej, det tror jag inte
Då vill jag gärna ha det. :)
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
myralea skrev:Jag undrar om det finns nån här på forumet som råkar sitta och ruva på stickmönster till en väpnarluva och har lust att dela med sig av denna skatt? Jag har nu gått igenom samtliga barnmönster på ravelry och så mycket google jag orkar utan några bra träffar...

Har jag fått det av dig? Hade storslagna planer på att rita ett själv, men...
Nej, det tror jag inte
Då vill jag gärna ha det. :)
:mrgreen:
Bubbi skrev:

Åh, kan man få köpa en kopia av dig? Ett mönster för större barn borde kunna skalas ned till en 1-åring ganska enkelt.

/Maria
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Lite stickat:

Bild
Men gud så stor han är! Och sööööt!!! :heart: Fina kläder också. ;-)
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:Lite stickat:

Bild
Men gud så stor han är! Och sööööt!!! :heart: Fina kläder också. ;-)
Tack :heart:
Han är så tacksam att sticka åt. Han älskar stickade tröjor, och blir tokig om man försöker sätta på en jacka över som döljer.
Användarens profilbild
Av glis
Ja jösses! Han är jättefin!
Jag köpte bara ett nystan, ett ganska tunt sockgarn som hette någonting med trekking. Rött, nu skall jag sticka strumpa från tån! Rödstrumpa, för det är lite flammigt rött med en kardel ljusare. Kan bli fint tror jag.
Dessutom hittade jag Knit-pro stickor i stl 3, det tror jag inte att jag har sett tidigare. (mäta, mäta, jo :x det hade jag visst! Någon som vill köpa mitt nyaste par?)
Knit pro har kommit med lite nyheter... stickor i akryl som blir bra mycket billigare. Har inte provat dem själv, bara känt på dem, men de ska visst vara väldigt sköna att sticka med. Inte alls som vanliga plaststickor. Kan ju vara bra om man behöver stickor i en udda storlek som man kanske bara kommer använda en gång. För de är inte lika vackra som symfonie wood... :roll:
glis skrev: Dessutom hittade jag Knit-pro stickor i stl 3, det tror jag inte att jag har sett tidigare. (mäta, mäta, jo :x det hade jag visst! Någon som vill köpa mitt nyaste par?)
glisan, jag kan tänka mig storlek 3, det har inte jag. Alltid kommer de till användning någon gång!
Användarens profilbild
Av melon
solängel skrev:Knit pro har kommit med lite nyheter... stickor i akryl som blir bra mycket billigare. Har inte provat dem själv, bara känt på dem, men de ska visst vara väldigt sköna att sticka med. Inte alls som vanliga plaststickor. Kan ju vara bra om man behöver stickor i en udda storlek som man kanske bara kommer använda en gång. För de är inte lika vackra som symfonie wood... :roll:
Å, det skulle jag kunna tänka mig att köpa. Jag tycker de där symfonie wood är gräsligat fula:rodna:
Användarens profilbild
Av melon
solängel skrev:Knit pro har kommit med lite nyheter... stickor i akryl som blir bra mycket billigare. Har inte provat dem själv, bara känt på dem, men de ska visst vara väldigt sköna att sticka med. Inte alls som vanliga plaststickor. Kan ju vara bra om man behöver stickor i en udda storlek som man kanske bara kommer använda en gång. För de är inte lika vackra som symfonie wood... :roll:
Å, det skulle jag kunna tänka mig att köpa. Jag tycker de där symfonie wood är gräsligat fula :rodna:
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?