Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
Lillfia är hemma och småförkyld och det regnar, så någon cykeltur blir det inte, men jag tar bilen när sambon kommer hem. Och så rensar jag lagret därborta :D
Av Emmiez
Helene skrev:Finns det nån muddväv i ull som man kan ha till?
undrar också
Av Britt
Emmiez skrev:
Helene skrev:Finns det nån muddväv i ull som man kan ha till?
undrar också
Ska kolla, men jag tror inte det.
Av Britt
Den breda röda är slut nu, men av de andra finns det kvar i någorlunda mängd. Men man vet ju aldrig om det tittar in någon annan och handlar också. Skicka pm, jag handlar i morgon eftermiddag också!

:D
Av Britt
Nu är även det svarta slut...
Lite smalt rött finns kvar, men ite mycket några meter bara.
Av Britt
Någon har varit där och handlat :evil: . Alltså inte jag. Nu är det slut :( . 15 påsar till olika personer har det blivit, men alla fick inte tyvärr. Ska hålla koll på när det kommer mer till er som blev utan, men det kan ta ett tag innan det blir nåt. Det beror ju på produktionen och om det ska bytas storlekar/färger mm och om det blir fel nånstans.
sirisirius skrev:jag har grön ullfrotte i källarn som aldrig blitt nått av om någon som blev utan vill köpa.
Åh grön! :love:
Vad vill du ha för den?
(Fast jag har iofs fått tyg i denna vända, så kanske borde stå över för nån som inte fått... :oops: )
sirisirius skrev:jag har grön ullfrotte i källarn som aldrig blitt nått av om någon som blev utan vill köpa.
Är det den som är lite tjockare som köptes förra gången?
tesoj skrev:
Är det den som är lite tjockare som köptes förra gången?
ja, precis.
Men jag måste fråga lite om hur det är att sy i ullfrotté. Jag har bara sytt i ull och vadmal innan, men detta tyg är ju mycket stretchigare.

Nåt särskilt att tänka på? Nål, tråd, söm etc. Har en vanlig symaskin och ingen overlock eller så.
Vad snabb du var, Britt! Tack! :loving:

Smultronbarn, jag tassar på din fråga så att säga, med tillägget att jag tänkte använda stretchnål och testa att sy fast en stödremsa med 3-stegssicksack om det blir svårt att sy i frottén. Läser gärna tips av erfarnare :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?