Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av disavi
tinaw skrev:Vågar du ställa in då? :wink: Tänk så sitter det ett par där som har tjatat på bm och verkligen LÄNGTAR efter att få höra om sjalar!
Mäh.. *dumma tina* så kan du ju inte säga.. Hur ska jag nu våga kunna ställa in.. :shock:

Kan jag inte få va liten och springa och gömma mig?
Användarens profilbild
Av tinaw
disavi skrev:
tinaw skrev:Vågar du ställa in då? :wink: Tänk så sitter det ett par där som har tjatat på bm och verkligen LÄNGTAR efter att få höra om sjalar!
Mäh.. *dumma tina* så kan du ju inte säga.. Hur ska jag nu våga kunna ställa in.. :shock:

Jomenvisst. Hela förmiddagen om du vill. Och sen går du dit ändå, när du är klar med gömmandet :P :heart:
Användarens profilbild
Av disavi
tinaw skrev:
disavi skrev:

Jomenvisst. Hela förmiddagen om du vill. Och sen går du dit ändå, när du är klar med gömmandet :P :heart:
:lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
disavi skrev:Fast har jag inte en ganska normal känsla nu?

Hur kändes det för dig tina första gången?
Jag var panikslagen! :lol: Det är jag ganska ofta. Men det är rätt kul bara man kommer igång, eller, jag tycker det är jätteroligt! Jag älskar att föreläsa.

Rampfebern hör till. Den får en att prestera ännu lite bättre. Och den går över, om inte förr så när man är färdig för kvällen :mrgreen:
Av IEDN
disavi skrev:
IED skrev:
disavi skrev:Jag vet inte om jag vågar. :|
Du vågar, det kommer att gå jättebra ska du se :heart:
Tror du.. Tänk om det inte går jättebra..
Tänk om det inte går bra alls? :shock:
Tro gör man i kyrkan, här vet man :D Skämt och sidå, vad kan gå fel, du vet mer än vad de vet och de är intresserade så det är bara att du delar med dig av dina kunskaper.
Användarens profilbild
Av disavi
Då ska jag gå dit tror jag panikkänslorna har definitivt infunnit sig.

Jag måste nog lägga mig nu.. Eller så gör jag det inte så kan jag nog svamla om än de ena än de andra eller hur man säger.. Ju tröttare desto bättre.. :tumup:

Jag hinner nog ångra mig ungefär 100 gånger imorgon.. :roll:
Av IEDN
disavi skrev:Då ska jag gå dit tror jag panikkänslorna har definitivt infunnit sig.

Jag måste nog lägga mig nu.. Eller så gör jag det inte så kan jag nog svamla om än de ena än de andra eller hur man säger.. Ju tröttare desto bättre.. :tumup:

Jag hinner nog ångra mig ungefär 100 gånger imorgon.. :roll:

:heart: (Glöm inte att andas)
Användarens profilbild
Av mörten
Hejja dig :vågen:
Jag hade blivit överlycklig om någon kom och visade sjalar för mig/oss i gruppen.
Lycka till, jag tror att det kommer gå super.

(om inte kan du väl bara vifta med någon vacker sjal, så att åhörarna förblindas av skönheten och sedan bara liksom... försvinna :wink: )

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?