Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Visade upp oss på stan idag med Mattis knuten på ryggen i nya Jaden. Utanför Åhlens stoppade en kvinna mig och frågade om sjalen och knytteknik. Hon skulle till Thailand med sitt barnbarn som hon inte orkade bära och tyckte det såg både praktiskt och skönt ut att bära på rygg. Jag hänvisade glatt till sjalbarn.se! :tumup:
Ja, det var liksom extra roligt med en MORMOR som frågade, undrar hur många mor/farmödrar eller fäder som finns registrerade här på forumet!? Kan inte va såååå många, eller?!

Min mamma brukar sjal- och tygblöjemissionera duktigt. I somras lärde hon nog halva släkten hur man viker blöjor... :lol: Tror de var måttligt intresserade. :? Men hon är hemskt söt och entusiastisk när det gäller! :heart:
Senast redigerad av Anjapanja den tis sep 22, 2009 20:09, redigerad totalt 1 gånger.
disavi skrev:
Anjapanja skrev:Ja, det var liksom extra roligt med en MORMOR som frågade, undrar hur många mor/farmödrar eller fäder som finns registrerade här på forumet!? Kan inte va såååå många, eller?!
min mamma ville registrera sig.. jag vet inte hur hon gjort..
Men du måste fråga! En sjalmommo! Häftigt!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?