Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I vilken färg ska jag färga min zara nature?

Röd
3
13%
Grön
2
9%
Rosa
Inga röster
0%
Orange
13
57%
Brun
1
4%
Lila
4
17%
Av Stinamina
Jag kanske blir ensam om detta, men tycker orange är en sån fin färg så där hamnade min röst. Tänker mig en klar och varm orange nu till hösten :heart:
Användarens profilbild
Av Tootz
disavi skrev:
Tootz skrev:Lila.. mörkt lila låter jättefint :)
jag var inne på det.. :)
totalt OT men hur gick det m myggen förresten? (för det var väl dig jag skickade de där myggrejerna till :roll: )
Användarens profilbild
Av disavi
Tootz skrev:
disavi skrev:
Tootz skrev:Lila.. mörkt lila låter jättefint :)
jag var inne på det.. :)
totalt OT men hur gick det m myggen förresten? (för det var väl dig jag skickade de där myggrejerna till :roll: )
Jodå. Det var mig du skickade myggrejer till. Dom hjälpte inte på våra mutanterade mygg. Dom var verkligen helt hemska.

Dom hemska myggen har blivit utbytt mot vanliga myggor. Och inte alls lika.. :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Eftersom jag är mitt i en röd period så röstar jag givetvis på en riktigt varm röd färg :tumup:
Av IEDN
Jag velade mellan rött, brunt och orange och fastnade tillsist för orange men helst en orange åt det mera mörka hållet
Av Jinxan
mörklila är ju aubergin, så jag röstar också på orange tror jag. Det låter fint :loving: Mörk orange, eller typ roströd? :hmm:

eller rostorange om det finns något som heter så. Roströd, fast orange i stället för röd :lol: :hellu:
Av Jinxan
disavi skrev:
JinxLinda skrev:mörklila är ju aubergin, så jag röstar också på orange tror jag. Det låter fint :loving: Mörk orange, eller typ roströd? :hmm:

eller rostorange om det finns något som heter så. Roströd, fast orange i stället för röd :lol: :hellu:
:lol:
Visst har jag bra förklaringar? ;) Men det låter fint, i alla fall som jag tänker mig den färgen :fnissa:
Användarens profilbild
Av disavi
JinxLinda skrev:
disavi skrev:
JinxLinda skrev:mörklila är ju aubergin, så jag röstar också på orange tror jag. Det låter fint :loving: Mörk orange, eller typ roströd? :hmm:

Visst har jag bra förklaringar? ;) Men det låter fint, i alla fall som jag tänker mig den färgen :fnissa:
jo, det låter fint i ditt huvud.. :lol: :P :wink:

jag är faktiskt inne lite på orange.. lite rostorange så där.. kanske ungefär som du förklarar.. :hellu: tror jag..
Av Jinxan
disavi skrev:
JinxLinda skrev:
disavi skrev:

jo, det låter fint i ditt huvud.. :lol: :P :wink:

jag är faktiskt inne lite på orange.. lite rostorange så där.. kanske ungefär som du förklarar.. :hellu: tror jag..
Det är nog kanske samma färg vi tänker på, :lol: kanske

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?