Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
När jag var liten införskaffades en stickmaskin och via pappas jobb fick han tag på många garner (sådana på rullar) i fina kvaliteer och färger. Men mamma hann aldrig med att sätta sig in i det och gav bort den till min pyssliga svärmor för några år sedan eftersom ingen av mig eller mina syskon visade något pysselintresse.

Nu när jag har hängt på gör det själv-sidorna så har intresset vaknat och jag har precis börjat sy lite barnkläder vilket är jättekul :D Nu väcktes tanken på om jag skulle be att få maskinen eftersom svärmor inte använder den. Det var massor av fina klara färger som fanns till den. Lite skrämmande känns det dock.

Behöver nog hjälp med lite inspiration från någon som använt eller använder en stickmaskin (inte rundstickningsmaskin). Den är alltså minst 20år gammal men jättefin med en hel instruktionsbok, kommer inte ihåg om den även innehöll mönster men i så fall så är de av väldigt gammalt slag och inte så intressant för mig. Vad kan man sticka med en maskin? Något snyggt? Något modernt?

Alla tips och ideér är av glädje :D
Av Britt
Även jag har en maskin i källaren. Har till och med gått en veckas kurs på den i Motala för länge sen. Har stickat en tröja... Det blir inte av att jag tar fram den. Men det var rätt kul på kursen :)
Jag hade bara en liten manuell i röd plast när jag var liten, som man kunde göra halsdukar på, och det är juy inte alls samma sak inser jag... :oops: :lol:

Men stickmaskin låter kul och behändigt när man fått kläm på det! :D

PS: angånde mönstrren, kanske de nu är så gamla så att de är moderna igen...? :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?