Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Knyttet & K skrev:
Emmiez skrev:
Knyttet & K skrev:Det är ganska många som inte har betalat. Ni får gärna pm:a mig så jag vet om ni ångrat er eller bara är sena med betalningen.
Jag måste lämna tillbaka tyget på måndag om folk inte vill ha det, så jag vill gärna veta så snabbt som möjligt. Och ifall de som är längre ner på listan är intresserade av marinblå trikå, det är 15 m av den varan som inte är betald ännu.
jag vill ha 3-4 meter om nån hoppar av :D betalar på en gång isåfall ;)

färg är inte så noga, men ordning röd, grå, marin, brun
men röd o grå va slut eller?
Det är bara marin som finns.
aha, men det är bättre än brun :D
Isåfall tar jag 3-4 meter om du inte får sålt allt innan du behöver lämna tillbaka.
Jag kan/vill också köpa några meter om inte Lisaf köper allt som finns kvar! :wink: 8)
Bäst å PM:a kanske...? :tumup:
Väntar med spänning på om det blir något över till mig av det fina tyget... :wink: 8)
Knyttet & K skrev:Nu är allt tyg klippt och packat. Jag hoppas att jag ska ta mig iväg och posta paketen idag, annars blir det till helgen.
:vågen:
Har tygerna kommit iväg och jag borde börja oroa mig för att posten tappat bort mitt paket eller kan jag lugnt sitta och vänta eftersom dom inte postats än? Det är alltså ingen brådska om dom inte kommit iväg ännu, men jag springer ju på förväntansfulla fötter till lådan varenda dag med förhoppning om att jag fått paket. Jag älskar paket, även om jag vet vad det är i. :mrgreen:
LumLumLum skrev:Har tygerna kommit iväg och jag borde börja oroa mig för att posten tappat bort mitt paket eller kan jag lugnt sitta och vänta eftersom dom inte postats än? Det är alltså ingen brådska om dom inte kommit iväg ännu, men jag springer ju på förväntansfulla fötter till lådan varenda dag med förhoppning om att jag fått paket. Jag älskar paket, även om jag vet vad det är i. :mrgreen:
Du behöver inte oroa dig. De är postade, men jag fick inte iväg dem i onsdags så det blev i helgen de gick iväg. Imorgon borde de vara framme.
Knyttet & K skrev:
LumLumLum skrev:Har tygerna kommit iväg och jag borde börja oroa mig för att posten tappat bort mitt paket eller kan jag lugnt sitta och vänta eftersom dom inte postats än? Det är alltså ingen brådska om dom inte kommit iväg ännu, men jag springer ju på förväntansfulla fötter till lådan varenda dag med förhoppning om att jag fått paket. Jag älskar paket, även om jag vet vad det är i. :mrgreen:
Du behöver inte oroa dig. De är postade, men jag fick inte iväg dem i onsdags så det blev i helgen de gick iväg. Imorgon borde de vara framme.
Toppen. :D Då ska jag tälta vid brevlådan inatt :mrgreen:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?