Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Jag bar C väldigt mycket i trikåsjal, men fick aldrig till övergången till vävd. Jag ville bära på ryggen och fick aldrig till knuten på ett bra sätt (kanske fel sjal?). Vi provade sele och fann vår bärstil i Patapumen.

Fär någon vecka sedan var jag på min första sjalträff sedan flytten hit och träffade några mammor som drabbats av sjal :twisted: ... Och fick inspiration igen. Jag köpte lite gauzetyg i förra veckan och färgade vinrött. Det blev jättesnyggt! Och så ville C åka sjal för de hade hon ju sett bebisarna göra på sjalträffen, så jag knöt upp henne på ryggen. Första knuten (någon form av ryggsäck) blev sådär, men sen såg jag en tråd här på sb där man drog sjalen ett varv över bysten innan man knöt till och provade (orkar inte leta upp namnet just nu :oops: ). Fick till det jättebra :vågen: . Och har därefter haft C på ryggen nästan varje dag. Två gånger har hon somnat :vågen: . Och just nu sitter hon i Hoppen och sover så sött på ryggen medan mamma surfar sb :tumup: :loving: .

Bådar detta gott inför framtiden? Kommer jag att tvingas bära min treåring på ryggen och bebis i famnen? Kommer de slåss om att få åka sjal? För nu ber C om att få åka sjal :loving: .

Mysigt är det i alla fall!
Senast redigerad av Stark den mån okt 12, 2009 07:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Stark
Be-Linda skrev:Gud vad kul!!! :vågen:

Skulle gärna se bilder på er! :D
Jag ska se om jag kan få till några bilder. Tog några kort i gauzen, men nu är maken ute och springer (på riktigt) med kameran, så det får bli lite senare...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Cilia skrev: Kommer jag att tvingas bära min treåring på ryggen och bebis i famnen? Kommer de slåss om att få åka sjal? För nu ber C om att få åka sjal :loving: .

Mysigt är det i alla fall!
Man kan bära två stycken i sjal samtidigt :wink:
Användarens profilbild
Av Stark
Nu har jag fått in lite halvkrassa bilder i datorn...

En suddig bild på lycklig C:
Bild

Och så en bild på knytningen lite framifrån:
Bild
Droppen skrev:mysigt! :loving:

men var är den lilla bebisen? :hmm: :wink:
Hmm, ja alltså. Kortet är taget för en månad sedan och då var inte magen så där värst stor. Nu är den större... Fast inte lika fin som din :loving: .
Cilia skrev:
Droppen skrev:mysigt! :loving:

men var är den lilla bebisen? :hmm: :wink:
Hmm, ja alltså. Kortet är taget för en månad sedan och då var inte magen så där värst stor. Nu är den större... Fast inte lika fin som din :loving: .
Liten men naggande god kanske? :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?