Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilket av följande vill du byta i aug/sept månads GDS-byte?

Förkläde
10
48%
Sockar/Vantar
11
52%
Emmiez skrev:
solängel skrev:Min mottagare var in senast igår... Jag skickade ju i måndags, så det borde verkligen kommit fram. :(
:( hoppas den inte försvunnit, när skickade du?

skicka pm till din mottagare o se om nåt hänt?
Jag kan PM:a mottagaren å höra! :tumup:
Nu har jag PM:at! :D

Är färdig******* med mitt byte, men upptäcte nu att jag skanar min stoppnål! :shock: Hmmm... får väl bita ihop och skaffa mig en ny, för tror aldrig att jag kan få in garne i en vanlig synål.... :roll:
sorry, det var jag :oops:

Har varit lite nede för räkning och bara känt att jag inte orkat ta itu med något, inte svara på mail eller något annat som krävt tankeverksamhet bland feberdimmorna.

Jag mottog i onsdags? ett par jättefina, färgglada sockar som kommer sitta finfint på mina fötter i vinter. :app:
teres skrev:sorry, det var jag :oops:

Har varit lite nede för räkning och bara känt att jag inte orkat ta itu med något, inte svara på mail eller något annat som krävt tankeverksamhet bland feberdimmorna.

Jag mottog i onsdags? ett par jättefina, färgglada sockar som kommer sitta finfint på mina fötter i vinter. :app:
va skönt att den inte va på rymmen :)

ta hand om dig :heart:
binaem Ej sänt -Fått
Britt Sänt -Ej fått
Emmiez Ej sänt -Ej fått
Fryle Sänt -Ej fått
Liten vus Ej sänt -Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maddemoa Ej sänt -Ej fått
mimme Ej sänt - Ej fått
Smultronbarn Ej sänt -Ej fått
Solängel Sänt -Ej fått
teres Ej sänt -Fått
tk81 Ej sänt -Ej fått

Jag glömde ju att uppdatera lilla listan... Skrev dit teres också

*puh* Vilken lättnad! Jag såg liksom för mig hur paketet bara försvunnit på posten, och hur någon elak liten posttomte smyger omkring med teres sockor på fötterna... :Hahaa:

Att de blev färgglada beror helt på det du skrev... "Starka färger, inte rosa och lila, inte pastell..." När jag så fick ögonen på garnet i garnlådan när jag kollade om jag hade nåt passande innan jag gav mig ut på stan var det så klockrent! Blått, grönt, turkos, orange och rött i självrandande garn! (Det är förresten 75% ull och 25% akryl, superwash, så du kan köra dem i maskin, fast säkrast är nog att ta ylleprogram) Garnet är dessutom ett riktigt SB-garn, det var nämligen vad jag fick i julklappsbytet! Jag hade inte kommit på vad jag skulle göra, för färgerna var inte riktigt jag, men när jag började sticka blev jag trots allt lite sugen på att ha dem själv. :lol: Det blev förresten både smakrådet och storleksprovaren också :wink:
solängel skrev:

*puh* Vilken lättnad! Jag såg liksom för mig hur paketet bara försvunnit på posten, och hur någon elak liten posttomte smyger omkring med teres sockor på fötterna... :Hahaa:

Att de blev färgglada beror helt på det du skrev... "Starka färger, inte rosa och lila, inte pastell..." När jag så fick ögonen på garnet i garnlådan när jag kollade om jag hade nåt passande innan jag gav mig ut på stan var det så klockrent! Blått, grönt, turkos, orange och rött i självrandande garn! (Det är förresten 75% ull och 25% akryl, superwash, så du kan köra dem i maskin, fast säkrast är nog att ta ylleprogram) Garnet är dessutom ett riktigt SB-garn, det var nämligen vad jag fick i julklappsbytet! Jag hade inte kommit på vad jag skulle göra, för färgerna var inte riktigt jag, men när jag började sticka blev jag trots allt lite sugen på att ha dem själv. :lol: Det blev förresten både smakrådet och storleksprovaren också :wink:
bild kanske? :)
Hoppas du mår bättre nu teres. :heart:

Och vad bra att sockorna inte rymt! :vågen:
ska se om jag kan ta en bild, när jag hostat klart.
Jag gillar ullsockar i starka och fina färger, vad är liksom bättre än att titta ned på sina fötter och bli lite glad över att de är varma och fina :D

(Jag har flerfärgad tåstrumpor, där varje tå är i olika färger - till och med maken ler när han ser dom !)
binaem Ej sänt -Fått
Britt Sänt -Ej fått
Emmiez Ej sänt -Ej fått
Fryle Sänt -Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maddemoa sänt -Ej fått
mimme Ej sänt - Ej fått
Solängel Sänt -Ej fått
teres Ej sänt -Fått
tk81 Ej sänt -Ej fått
binaem Ej sänt -Fått
Britt Sänt -Ej fått
Emmiez Ej sänt -Ej fått
Fryle Sänt -Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maddemoa sänt -Ej fått
mimme Ej sänt - Ej fått
Solängel Sänt -Fått
teres Ej sänt -Fått
tk81 Ej sänt -Ej fått

Idag låg maddemoas fina virkade vantar i min brevlåda! Trodde först de var nålbundna :lol:
Britt skrev:Och jag funderar på om min mottagare ännu inte fått något i en rosa påse på posten... Lade ju på lådan innann tömning i söndags, så det borde kommit fram redan på måndagen.
Jodå! De har kommit!! :vågen:
Jättefina, o passade perfekt.
Har bara lyckats glömma att ändra i listan varje gång jag suttit vid datorn. Kommit på det lagom till jag har hunnit stänga av den...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?