Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag blir lite knäpp på blogger. Once you go wordpress, liksom :roll:

I alla fall, var finns det nåt webhotell som är hyfsat gratis, någon som vet? Så lägger jag upp hela sajten i en smäll igen och hoppas på att det mesta funkar :? . Egentligen gillar jag det här, men idag har jag inget tålamod med HTML alls.

Eller borde jag göra det till en wiki? Kanske ingen större idé om jag vill minimera jobbet förstås.

:|

Har lagt upp selemönstret på min syblogg iaf, sybloggen.wordpress.com . Fast PDFerna funkar inte (det är samma som bilderna där uppe, inget annat), och jag har inte tid att fixa dem idag. *trött*
tinaw skrev:Jag blir lite knäpp på blogger. Once you go wordpress, liksom :roll:

I alla fall, var finns det nåt webhotell som är hyfsat gratis, någon som vet? Så lägger jag upp hela sajten i en smäll igen och hoppas på att det mesta funkar :? . Egentligen gillar jag det här, men idag har jag inget tålamod med HTML alls.

Eller borde jag göra det till en wiki? Kanske ingen större idé om jag vill minimera jobbet förstås.

:|

Har lagt upp selemönstret på min syblogg iaf, sybloggen.wordpress.com . Fast PDFerna funkar inte (det är samma som bilderna där uppe, inget annat), och jag har inte tid att fixa dem idag. *trött*
Manufrog.se är hyfsat gratis (=100kr/år) och har för mig funkat alldeles utmärkt.
Panakeia skrev:jag kör också one - funkar kanon, men deras webbredigeringsprogram e ... nästan skräp.,.. :wink: men bättre än inget iof...

säg till om du vill ha hjälp!
Jag tänkte ftpa bara, jobbar snabbare i mina egna program. Men jag insåg nu att gamla sidan är byggd med frames *suck* så det blir lite mer pyssel än jag trodde.
tinaw skrev:
Panakeia skrev:jag kör också one - funkar kanon, men deras webbredigeringsprogram e ... nästan skräp.,.. :wink: men bättre än inget iof...

Jag tänkte ftpa bara, jobbar snabbare i mina egna program. Men jag insåg nu att gamla sidan är byggd med frames *suck* så det blir lite mer pyssel än jag trodde.
sånntär kan jag inte alls - jag kör klipp-å-klistra!

går det inte att lägga in dem via pft när man bygger frames alltså? *bra att veta* håller på å försöker lära mig lite mer grunder i hemsidebygge...
Panakeia skrev:
tinaw skrev:

går det inte att lägga in dem via pft när man bygger frames alltså? *bra att veta* håller på å försöker lära mig lite mer grunder i hemsidebygge...
jovisst, det går utmärkt. Frames är bara inte min favvo, och att ändra till enskilda sidor tar mer tid än jag hade tänkt lägga ned och så är jag för perfektionistisk för mitt eget bästa, BäraNära gamla sidan var något jag gjorde (ursprungligen) för att lära mig HTML och koden är inte så... ren och snygg som man kunde önska :roll: utan en salig blandning.

Äh, babystepssättet är att lägga upp dem och sen jobba på därifrån. Så får det bli. Så frames får kvarstå ett tag iaf, tills jag har tid med det.

Har du en wysiwyg-editor? Så du kan flytta runt objekt och se hur det ser ut? Mycket snabbare! Man är väldigt hjälpt av att kunna HTML-grunderna, men det är inte helt nödvändigt.
tinaw skrev:
Panakeia skrev:
tinaw skrev:

jovisst, det går utmärkt. Frames är bara inte min favvo, och att ändra till enskilda sidor tar mer tid än jag hade tänkt lägga ned och så är jag för perfektionistisk för mitt eget bästa, BäraNära gamla sidan var något jag gjorde (ursprungligen) för att lära mig HTML och koden är inte så... ren och snygg som man kunde önska :roll: utan en salig blandning.

Äh, babystepssättet är att lägga upp dem och sen jobba på därifrån. Så får det bli. Så frames får kvarstå ett tag iaf, tills jag har tid med det.

Har du en wysiwyg-editor? Så du kan flytta runt objekt och se hur det ser ut? Mycket snabbare! Man är väldigt hjälpt av att kunna HTML-grunderna, men det är inte helt nödvändigt.
Sånt där som är så kul, att sitta och fixa med :lol:
JinxLinda skrev:
tinaw skrev:
Panakeia skrev:
tinaw skrev:

Sånt där som är så kul, att sitta och fixa med :lol:
Ja det är ju det :lol: , men idag är jag lite för stressad för mitt eget bästa, när jag inte ens har lust att rensa kod liksom :lol: Tack för påminnelsen Jinx! Jag ska tänka på hur mycket jag egentligen gillar det här och se det som egentid, bara jag och mac mini :loving: :tumup:
Senast redigerad av tinaw den tor sep 17, 2009 18:41, redigerad totalt 1 gånger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?