Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Knyttet & K skrev:Det finns ju en meter brunt tyg kvar. Jag vet inte vem som ska få den, den som är först på listan som anmält intresse (silent_angel) eller någon som fått väldigt lite (emmamedhunden) eller någon som inte fått något alls (tesoj)....
Röstar på tesoj som blev utan!
emelianna skrev:
teres skrev:emelianna och jag borde kunna samfrakta! Vi bor nära varandra, borde vara runt 15km eller nåt!
:tumup:
Tyget räcker inte så att du kan få fyra meter, men jag kan avvara två meter av den trikå jag redan har hemma. Vill du köpa det?
Knyttet & K skrev:
emelianna skrev:
teres skrev:emelianna och jag borde kunna samfrakta! Vi bor nära varandra, borde vara runt 15km eller nåt!
:tumup:
Tyget räcker inte så att du kan få fyra meter, men jag kan avvara två meter av den trikå jag redan har hemma. Vill du köpa det?
Det vill jag gärna! :)
Nu har jag köpt hem tyget. Jag tänkte dock inte klippa i det förrän jag fått betalt. Inte för att det verkar som att jag skulle bli sittande med tyg även om någon hoppar av, men ändå :lol:

Jag vägde en bit av min trikå som jag köpt tidigare. Jag hittade såklart inte måttbandet men uppskattar vikten till ca 200 g/m
Är det ok att jag räknar frakt efter det även om det innebär att någon kanske får betala någon krona mer i frakt och någon mindre?

Och skulle de som ska köpa trikå kunna pm:a mig sin adress så behöver jag bara svara istället för att sitta och pm:a alla?
Nu har nästan alla fått pm. :tumup:
Jag beställde mailingbags så jag har lagt på 4:- för emballage (det är vad bagsen kostade med frakt).
Jag har inte specificerat summan till er, om någon vill veta får ni pm:a. Jag har räknat vikten på 200g/m och lagt på 12:- för skrymmande för alla som köpt minst 2 m.
silent_angel skrev:
Knyttet & K skrev:Nu har nästan alla fått pm. :tumup:
Jag beställde mailingbags så jag har lagt på 4:- för emballage (det är vad bagsen kostade med frakt).
Jag har inte specificerat summan till er, om någon vill veta får ni pm:a. Jag har räknat vikten på 200g/m och lagt på 12:- för skrymmande för alla som köpt minst 2 m.
...och vill du ha en slant för att du har vart snäll ovh köpt ut, klippt och skickat så hör du av dig! :D
Det vill jag inte. Jag har själv fått köphjälp massa gånger här på SB :heart:
Det är ganska många som inte har betalat. Ni får gärna pm:a mig så jag vet om ni ångrat er eller bara är sena med betalningen.
Jag måste lämna tillbaka tyget på måndag om folk inte vill ha det, så jag vill gärna veta så snabbt som möjligt. Och ifall de som är längre ner på listan är intresserade av marinblå trikå, det är 15 m av den varan som inte är betald ännu.
Knyttet & K skrev:Det är ganska många som inte har betalat. Ni får gärna pm:a mig så jag vet om ni ångrat er eller bara är sena med betalningen.
Jag måste lämna tillbaka tyget på måndag om folk inte vill ha det, så jag vill gärna veta så snabbt som möjligt. Och ifall de som är längre ner på listan är intresserade av marinblå trikå, det är 15 m av den varan som inte är betald ännu.
jag vill ha 3-4 meter om nån hoppar av :D betalar på en gång isåfall ;)

färg är inte så noga, men ordning röd, grå, marin, brun
men röd o grå va slut eller?
Emmiez skrev:
Knyttet & K skrev:Det är ganska många som inte har betalat. Ni får gärna pm:a mig så jag vet om ni ångrat er eller bara är sena med betalningen.
jag vill ha 3-4 meter om nån hoppar av :D betalar på en gång isåfall ;)

färg är inte så noga, men ordning röd, grå, marin, brun
men röd o grå va slut eller?
Det är bara marin som finns.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?