Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kapdurk
Var hittar jag en rebozo i viskos/bomull?
Ofta verkar de vara gjorda i polyester/bomull vad jag förstått. :hmm:
Det finns flera rebozo som är till salu nu och de är så snygga så därför undrar jag.
Användarens profilbild
Av katha
kapdurk skrev:Var hittar jag en rebozo i viskos/bomull?
Det finns flera rebozo som är till salu nu och de är så snygga så därför undrar jag.
Tyvärr så finns det inte någon i Sverige som är återsäljare längre men det finns en trevlig tjej i Norge som tar in de flesta blandningar av rebozos (bla. underbara i sidenblandning) Rebozo finns också i trikå.. Och som svar på din fråga så har hon då haft viskos/bomullblandning, nu har jag inte varit inne på ett tag och kollat.. 8)
Användarens profilbild
Av kapdurk
Av ditt svar låter det som att jag helt enkelt måste fråga säljaren om Rebozon är vävd och vilka material den är vävd av.
Vet personen inte får jag säga pass till att köpa. :roll:
Användarens profilbild
Av katha
kapdurk skrev:Av ditt svar låter det som att jag helt enkelt måste fråga säljaren om Rebozon är vävd och vilka material den är vävd av.
Vet personen inte får jag säga pass till att köpa. :roll:
Jag vet ingen svensk som har någon annan blandning än viskos. Tyvärr så är jag inte någon expert på rebozo för jag gillar egentligen inte viskosrebozon... :( Nej men vad skriver jag, jag menar polyester....vimsig. :lol:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag vet som vanligt ingenting, men har en rebozo som är omsydd till ringsjal om du vill kolla på den nån gång. Har ingen aning om vilket material det är i den, men syntetiskt är det.

Bra hjälp va?! :hellu: :ooops:
Av IEDN
katha skrev:
Tyvärr så finns det inte någon i Sverige som är återsäljare längre men det finns en trevlig tjej i Norge som tar in de flesta blandningar av rebozos (bla. underbara i sidenblandning) Rebozo finns också i trikå.. Och som svar på din fråga så har hon då haft viskos/bomullblandning, nu har jag inte varit inne på ett tag och kollat.. 8)
Hemsida?
Användarens profilbild
Av katha
IED skrev:
katha skrev:
Hemsida?
Lite kan du väl gissa? :lol:
Det är så enkelt som: www.rebozo.no
Av IEDN
katha skrev:
IED skrev:
katha skrev:
Hemsida?
Lite kan du väl gissa? :lol:
Det är så enkelt som: http://www.rebozo.no
:rodna:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?