Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Vill gärna ha en vinröd eller plommonfärgad sjal men kan verkligen inte motivera inköp av ny sjal. Så nu funderar jag på att färga min stork vinröd, kan jag få tips om hur jag bäst går till väga och gärna tips om vilken färg man ska använda? Har läst om Herdins flera ggr och jag undrar var man får tag i deras färger? Och kan jag färga i tvättmaskin eller? Många frågor så jag önskar såklart såklart många svar! 8)
Av eamane
Herdins brukar jag köpa på Maxi i alla fall och sen brukar jag färga i maskin. Det står på bruksanvisningen hur man gör så det är väldigt lätt :)
Men hur du ska få en turkos sjal till vinröd vet jag inte, plommon borde vara lättare med ett paket rött tror jag :hmm:
Av Hell Cat
eamane skrev:Herdins brukar jag köpa på Maxi i alla fall och sen brukar jag färga i maskin. Det står på bruksanvisningen hur man gör så det är väldigt lätt :)
Men hur du ska få en turkos sjal till vinröd vet jag inte, plommon borde vara lättare med ett paket rött tror jag :hmm:
Jo jag har färgat i maskin tidigare men ingen sjal (jo, en OLGA, Jysktyg men det räknas knappt ;) )

MAXI :notes:
Av Hell Cat
Elflin skrev::eld: Det vill jag se bilder på! Eller IRL :wink: (Då kanske jag vågar färga lagunan med :hide: )
Vinrött rules :loving: får se hur jag gör, jag är lite mesig av mig känner jag :hide:
Av Hell Cat
AnKa skrev:Det går kanske om du avfärgar den först och sedan färgar i vinrött.
Nitor heter ett annat märke som har textilfärg. Kolla färgkartorna efter en färg du tycker om.
Avfärgar gör man med Remol (finns i mataffärer).
Funderade på det alternativet också. Men jag gillar inte ordet "kanske" :purskis: tänk om jag förstör den!?
Användarens profilbild
Av AnKa
JennyB73 skrev:
Nitor heter ett annat märke som har textilfärg. Kolla färgkartorna efter en färg du tycker om.
Funderade på det alternativet också. Men jag gillar inte ordet "kanske" :purskis: tänk om jag förstör den!?
Nejdå. Jag tror du kan vara lugn. Jag tror inte att du förstör den.
Användarens profilbild
Av sanna73
JennyB73 skrev:
Då ropar du på sapos som hjälper dig att batika den så den blir skit fin ändå :tumup:
Användarens profilbild
Av AnKa
sanna73 skrev:
JennyB73 skrev:
Då ropar du på sapos som hjälper dig att batika den så den blir skit fin ändå :tumup:
Det låter nästan ännu roligare :D
Användarens profilbild
Av Elflin
(Nu lånar jag tråden lite:)

Om man ska färga en blåaktig sjal lila behöver man avfärga den först eller kan man färga med rött ovanpå?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?