Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lojse
ursäkta om jag e lite trög nu.. men finns det alltså en minimumgräns för hur mycket man måste köpa per färg? och vi önskar för lite av varje färg plus att vi måste ha betalt innan månadens slut?

jag har inget emot att ta tex 3m av en annan färg än det jag hade önskat om det blir lättare att beställa!
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nej, ingen minimumgräns för oss. Men när man köper genom en coop så är det hela rullar man köper & en rulle är 50 meter så det är minimum för hela gruppen. Sen blir det dyrare om man bara köper några rullar, över 1000 yard så hamnar man på billigaste priset & det är dit vi siktar, alltså måste 20 rullar fyllas & vi är inte ens halvvägs ännu. Nu är det inte så länge sedan denna gruppen hade en PULcoop så det kan gå trögt att fylla rullarna av den anledningen annars brukar det vara väldigt attraktivt med PUL till detta priset :) men vet ni någon annan som kan vara intresserad så tipsa dem gärna!

Edit: Nu läste jag din fråga ordentligt..ja, det finns en minimmgräns, men just nu gör det nog varken till eller från om du byter färg för det är för många rullar som inte ens är halvfulla.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ingen mer som vill ha? Som det verkar nu blir detta inte av om inte fler vill ha. Ni som redan beställt, vill ni att jag letar upp ett annat ställe? De flesta andra ställen har inte lika många färger att välja mellan dock.
Av lilla trasdockan
om jag förstått rätt så är dte bara enfärgad pul. jag köper gärna om de blir mönstrat. men det kanske jag redan sagt
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Jag kan tänka mig från ett annat ställe, både intresserad av enfärgat och mönstrat. Fast det beror ju lite på färg.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Möstrat vet jag ingen som har just nu, däremot finns en del cooper med enfärgat, dock med prisskillnader. Vi får se imorgon, men just nu verkar det som att följande färger har störst chans att komma upp i 50yard: chocolate brown, seaspray, raspberry, lt lavendar, saturn blue, red, violet & sky blue..men det är fortfarande bara halva rullar & det räcker inte. Minst 20 rullar måste fyllas om vi ska få det till bästa priset så vi får se vad som händer.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Kan funka, men vi väntar tills imorgon då vi vet vad som händer :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag har visst glömt uppdatera här :hmm: PULcoopen håller öppet ett tag till i förhoppning om att fylla tillräckligt många rullar. De färger som troligtvis inte kommer att bli av är följande, blaze, melon, grape, ivy, forrest green, aqua, mustard, neon green, neon pink & neon orange, men senaste uppdateringen var för tre dagar sedan så läget kan ha ändrats lite. Är det någon som vill ändra färger så går det bra :)
Användarens profilbild
Av filijox
Är intresserad av lite PUL om det blir av. Färg spelar inte så stor roll, tex 1 yard av lght lavendar & 1 yard av seaspray. Men det funkar bra med vilken annan rosa/lila och en blå som helst.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Filijox: Fixat! :)

Databasen håller öppet till 1 oktober, från 15 oktober höjs priserna så innan dess vill cooptjejen ha beställt & betalat.
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Ändrar gärna min beställning till:
Black 1yrd, violet 1yrd, chocolate brown 1yrd, blaze orange 1yrd, sky blue 1yrd, red 1yrd, raspberry 1yrd.

Kanske inte gör någon större skillnad men många bäckar små....
Av småtroll
Kan ändra mina färger från ivy till en extra yard lt lavender, och blir det ingen rose så går det ta seaspray istället.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?