Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Här kan vi samla allt negativt vi kommer på om becon, så att vi inte faller för frestelsen.

- dyr, barnen behöver faktiskt kläder och skor nu när hösten närmar sig, det finns faktiskt andra mer nödvändiga saker att spendera pengarna på.

- ser den inte lite klen ut, hur ska det gå på vintern, med ytterkläder på barnet, för oss med större barn. Det kommer nog bli lika besvärligt som med en vanlig sele.

-varför skulle becon vara så mycket bättre än andra selar vi testat, det är nog bara den gamla vanliga hysterin över en ny produkt som dyker upp här på Sjalbarn med jämna mellanrum.

-fina färger, jaja men en del är ju rätt svårkombinerade med det andra man har hemma i garderoben.
Senast redigerad av Helena den mån aug 13, 2007 07:54, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av sanna73
Glöm inte den korta vaderingen på axelbanden på den vanliga modellen :this:
Noterar också att den nya BWD-modellen (som skall avhjälpa de de korta axelbanden) är väldigt svår att få tag på samt ännu dyrare :notes:
Användarens profilbild
Av Monique29
sanna73 skrev:Glöm inte den korta vaderingen på axelbanden på den vanliga modellen :this:
Noterar också att den nya BWD-modellen (som skall avhjälpa de de korta axelbanden) är väldigt svår att få tag på samt ännu dyrare :notes:
Faktiskt inte sugen.
Användarens profilbild
Av Helena
-flera har skrivit att det inte var så värst skönt att bära i den på magen. Det gör inte mig så mycket, men det är ju lite märkligt att om den är så dyr, så borde den väl vara optimal på alla sätt, men så verkar inte vara fallet.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:P :P :P
Användarens profilbild
Av sanna73
kajsa kavat skrev::P :P :P
Ja, man gör ju vad man kan för att ha pengar att köpa kläder från nya me&I kollektionen istället :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
*ASG* ett tillägg på neggo-listan... om du skall låna liten bebis och bära med den så är det KASST eftersom bebis ganska snabbt blir förbannad då den möjligen kan se med ett öga ut vid ena axelbandet.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
sanna73 skrev:
kajsa kavat skrev::P :P :P
Ja, man gör ju vad man kan för att ha pengar att köpa kläder från nya me&I kollektionen istället :wink:
Ja just det lyckades inte jag så bra med då :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tror jag blir knäpp, jag måste nog ha en becco. Jag har ju sålt patapumen och ska skicka iväg den när jag fått pengarna. Och sutemin, den använder jag ju inte, den finns här bara ifall min man skulle vilja bära. Jag tror inte jag orkar bära så långt i min mei tai. Jag kan väl inte stanna inne hela hösten. Nej, jag går nog några vändor till i lägenheten för att se om jag kan sälja lite fler saker, så att jag får råd. :oops: :oops:
Användarens profilbild
Av sus
Jag har just tryckt på "KÖP" knappen och det SVED! Riktigt mycket också, tveksam till om det är värt det faktiskt, men nu är det för sent att ångra sig...
Jag lovar att inte skriva något possitivt i denna tråd när Becon dyker upp...
Användarens profilbild
Av Helena
sus skrev:Jag har just tryckt på "KÖP" knappen och det SVED! Riktigt mycket också, tveksam till om det är värt det faktiskt, men nu är det för sent att ångra sig...
Jag lovar att inte skriva något possitivt i denna tråd när Becon dyker upp...
Vilken färg bestämde du dig för? :D

Aha jag läste nu vad du valde, men den är ju inte jätte rosa, det är ju andra färger i den också, så den kommer nog inte kännas som en jätte rosa sele tror jag, angående att du var lite tveksam till färgen. Och ska den inte utgå, den kanske kommer öka i värde sedan. 8)

Håller på och förhandbokar fuchsia spider :twisted: Får sälja mina andra sjalar som inte används istället. Ska bli så roligt att ha en spindelsele, speciellt som mina stora barn kommer att tycka att den är så fin.
Användarens profilbild
Av sus
Helena skrev: Och ska den inte utgå, den kanske kommer öka i värde sedan. 8)
Jag knep den sista på Tiny Tots :lol: och en av anlednignarna att jag trots allt vågade mig på en rosa är att den verkar tillräckligt poppis för att jag ska kunna sälja den om den känns helt fel.
Nu hoppas jag bara att den hinner hit inna onsdag när vi åker till Gotland. Gulliga Katarina har också läst denn här tråden och förstått att det var jag som beställde så hon skickar den fast hon inte hunnit se att min förskottsbetalning kommit in :vågen: :heart:
Användarens profilbild
Av bright
...har oxå beställt en....jag vill bara höra positivt så att jag kan känna att svidsåret i plånboken var överkomligt med tanke på fördelarna.... :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?