Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av carpe_diemalin
Till min sjal finns hur man kan göra olika knytningar där ibland hur man bär i grod ställning men den känns så osäker att knyta men har sett bilder på grod-ställning där det ser ut som en annan knytning! De sättet jag har hittat är den delen man har över bebisen rygg innanför korset men har sett att man kan ha den delen utanför och undrar hur man gör den knytningen! Hoppas på att den ska kännas säkrare!

Kanske också ska skriva att sonen är 7 veckor och som sagt har en långsjal!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är det en trikåsjal du har eller en vävd långsjal?
Med trikåsjalen brukar man ha "smokingbältet" utanpå och med vävd långsjal är motsvarande knytning dubbelt omslutet kryss som också har smokingbältet utanpå, men vanligare är att knyta omslutet kryss med långsjal, där bältet är innerst.

Instruktioner finns bla på sjalbarns förstasida eller på edenbaby under "information".
Av carpe_diemalin
mari_tres skrev:Är det en trikåsjal du har eller en vävd långsjal?
Med trikåsjalen brukar man ha "smokingbältet" utanpå och med vävd långsjal är motsvarande knytning dubbelt omslutet kryss som också har smokingbältet utanpå, men vanligare är att knyta omslutet kryss med långsjal, där bältet är innerst.

Instruktioner finns bla på sjalbarns förstasida eller på edenbaby under "information".

Det är en trikå sjal så om jag försår dig rätt kan man har smokingbältet utapå även med den sortens sjal? Ska kolla på sidan du rek. Tack så mycket!
Av linamh
Var finns det en bra instruktion eller förklaring på hur man bär med benen innanför med en nyföding? Jag testade aldrig men är nyfiken och behöver veta av missioneringsskäl.
Av LillaGrodan
linamh skrev:Var finns det en bra instruktion eller förklaring på hur man bär med benen innanför med en nyföding? Jag testade aldrig men är nyfiken och behöver veta av missioneringsskäl.
Jag letade som en galning, men hittade ingen bra beskrivning någonstans. Träffade till slut en annan van sjalbärare som visade. Samma knytning som med benen utanför, men barnet sitter liksom skräddare/fosterställning med benen upp mot magen.....om du förstår vad jag menar. Jag bar så första veckorna....sedan plockade jag ut benen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?