Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
okej nu tar ja bort omröstningen.
Senast redigerad av Emmiez den lör sep 12, 2009 16:00, redigerad totalt 1 gånger.
jag valde annat, dvs. låt de första som står i listen bestämma om de kan gå ner till ca 1,5m och dela med sig till de andra. kan ju hända att de kanske behöver 2-3m och då vore det ju dumt om dom ska behöva hoppa av bara för att de andra ska få.

förstår du hur jag menar?
Alecsandra skrev:jag valde annat, dvs. låt de första som står i listen bestämma om de kan gå ner till ca 1,5m och dela med sig till de andra. kan ju hända att de kanske behöver 2-3m och då vore det ju dumt om dom ska behöva hoppa av bara för att de andra ska få.

Håller med Alecsandra!
Håller med Alexsandra...

Det kanske finns några på övre delen av listan som kan tänka sig lite mindre även om man inte nöjer sig med 1,5m. Finns det någon som vill dela med sig kan den i så fall uppdatera listan :tumup:
tjaa, alltså, allting annat som säljs är ju först till kvarn så...
men, detklart, man kan ju uppmana alla att ta en kik på sin beställning och om man känner att man vill vara soledarisk med de längre ner på listan så kan man ju minska som order. men att man skulle "tvingas" till att minska, känns ju heltfel....
Alecsandra skrev:jag valde annat, dvs. låt de första som står i listen bestämma om de kan gå ner till ca 1,5m och dela med sig till de andra. kan ju hända att de kanske behöver 2-3m och då vore det ju dumt om dom ska behöva hoppa av bara för att de andra ska få.

:iagree:
Panakeia skrev:tjaa, alltså, allting annat som säljs är ju först till kvarn så...
men, detklart, man kan ju uppmana alla att ta en kik på sin beställning och om man känner att man vill vara soledarisk med de längre ner på listan så kan man ju minska som order. men att man skulle "tvingas" till att minska, känns ju heltfel....
det har du rätt i. tänkte inte så faktiskt.

:iagree:

Precis så tänkte jag också. Kan också tänka mig att många har dragit till med 4-5-6 meter för att det är billigt, men i realiteten inte behöver mer än 2-3 m. Jag är iaf ett sånt exempel. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?