Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Alecsandra skrev:jag valde annat, dvs. låt de första som står i listen bestämma om de kan gå ner till ca 1,5m och dela med sig till de andra. kan ju hända att de kanske behöver 2-3m och då vore det ju dumt om dom ska behöva hoppa av bara för att de andra ska få.Håller med Alecsandra!
förstår du hur jag menar?
Alecsandra skrev:jag valde annat, dvs. låt de första som står i listen bestämma om de kan gå ner till ca 1,5m och dela med sig till de andra. kan ju hända att de kanske behöver 2-3m och då vore det ju dumt om dom ska behöva hoppa av bara för att de andra ska få.
Panakeia skrev:tjaa, alltså, allting annat som säljs är ju först till kvarn så...det har du rätt i. tänkte inte så faktiskt.
men, detklart, man kan ju uppmana alla att ta en kik på sin beställning och om man känner att man vill vara soledarisk med de längre ner på listan så kan man ju minska som order. men att man skulle "tvingas" till att minska, känns ju heltfel....
Alecsandra skrev:jag valde annat, dvs. låt de första som står i listen bestämma om de kan gå ner till ca 1,5m och dela med sig till de andra. kan ju hända att de kanske behöver 2-3m och då vore det ju dumt om dom ska behöva hoppa av bara för att de andra ska få.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?