Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Nu när Ellevill Caelum har kommit så undrar jag vad ni tycker om dem & vilka som har en! :rodna: Jag fick min efterlängtade She men har inte provat den ännu eftersom jag bara har burit E i trikå än så länge.. Men den är jättefin, glänser.. Ganska tunn oxå, :heart:
Användarens profilbild
Av sapos
Tassar lite 8) Är såå sugen på en He men ekonomin tillåter verkligen inte ett sånt köp
Av sjaltokan
Och jag äger ingen är har inget sug efter någon heller.. :siishah: :hmm: :whut:
Användarens profilbild
Av sanna73
thowida skrev:Och jag äger ingen är har inget sug efter någon heller.. :siishah: :hmm: :whut:
Beror nog på att ingen av dem är rosa :Hahaa:
Av sjaltokan
sanna73 skrev:
thowida skrev:Och jag äger ingen är har inget sug efter någon heller.. :siishah: :hmm: :whut:
:rofl:
du menar att det är så enkelt..
Användarens profilbild
Av Scharlott
thowida skrev:
sanna73 skrev:
:fnissa: :wink: :heart:
Användarens profilbild
Av sanna73
thowida skrev:
sanna73 skrev:
Tror helt enkelt inte du är mer komplicerad än så när det gäller sjalar :wink: :heart:
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Blev så nyfiken så jag googlade och hittade denna bilden...

http://www.ellevill.mystore.no/users/el ... lk10-1.jpg

Det jag undrar mest är, vad har han användt för knytning?
Användarens profilbild
Av anxy
vilken fin bild du hittade:D
Bild
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Tack anxy... jag lyckades inte lägga in den själv :hmm:
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Jag tror jag har listat ut det... :mrgreen: och isf sitter knuten på magen :Hahaa:

Först som en ryggsäck fast under armarna och fram (istället för över axlarna) tvinna och över axlarna och i kryss över barnets rygg/rumpa, under benen på barnet och fram och knyta på magen (eller så ligger den dubbelt över höften och knuten är i bak).
Har aldrig sett denna knytningen förut, har den något namn?
Användarens profilbild
Av Stark
Bara_jag skrev:Jag tror jag har listat ut det... :mrgreen: och isf sitter knuten på magen :Hahaa:

Först som en ryggsäck fast under armarna och fram (istället för över axlarna) tvinna och över axlarna och i kryss över barnets rygg/rumpa, under benen på barnet och fram och knyta på magen (eller så ligger den dubbelt över höften och knuten är i bak).
Namn kan inte jag, men det är den som mannen bär med/i på omslaget till Hoppes knytbeskrivningar. Ryggsäcksknytning kallar de den.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Bara_jag skrev:Blev så nyfiken så jag googlade och hittade denna bilden...

Bild

Det jag undrar mest är, vad har han användt för knytning?
Bara_jag skrev:Jag tror jag har listat ut det... :mrgreen: och isf sitter knuten på magen :Hahaa:

Jag tycker det ser ut som ett vanligt ryggomslut, fast han har inte brett ut tyget över bröstet. Skall se om jag hittar någon mer bild där ni lättare ser hur han knutit...

Här kommer ett par bilder som jag har på Ellevill Caelum He.

Titta på bilden till vänster, det är samma knytning som på bilden med He/She. Knytningen är som sagt ett vanligt ryggomslut. Jämför med bilden till höger, där han knutit ryggsäck, men med tyget mera utbrett över barnet rumpa än en traditionell ryggsäcksknytning där tyget istället knyts under barnets rumpa och ben. Hoppas den jämförelsen gick att förstå :hmm:

BildBild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?