Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilket av följande vill du byta i aug/sept månads GDS-byte?

Förkläde
10
48%
Sockar/Vantar
11
52%
Britt skrev:Men helst vill jag ju få till paret jag började på, förstås. Hoppas någon har en garnsnutt över till mig.
har du försökt kontakta dom? det borde ju inte vara så.
jag har inget, hoppas nån annan har.
binaem Ej sänt -Ej fått
Britt Ej sänt -Ej fått
Emmiez Ej sänt -Ej fått
Fryle Ej sänt -Ej fått
Liten vus Ej sänt -Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maddemoa Ej sänt -Ej fått
mimme Ej sänt - Ej fått
Smultronbarn Ej sänt -Ej fått
Solängel Sänt -Ej fått
teres Ej sänt -Ej fått
tk81 Ej sänt -Ej fått
ena är klar, men den andra.. det tar tid. ja borde inte ge mig på att sticka. det tänker jag VARJE gång ja stickar.
Jag gillar att sticka, men det tar sån tid o det händer inget det är tråkigt.
Det går fortare att sy.
Men vantar /sockar är inte roligt att sy, så jag måste ju sticka dom :lol:
men ja har ju tid fortfarande :D
ing0065 skrev:Hur går det till, undrar en sjalnovis?
man anmäler sig till den som håller i bytet, och sen lottas det vem som skall skicka till vem.
sen får alla en mottagare, och då syr, stickar, virkar, väver eller pysslar på nåt sätt det som bytet är, denna gång sockar eller vantar.
alla skriver storlek på vantar/sockar och gärna favorit färger och så får man pyssla till sin mottagare, och det skall skickas innan månaden är slut.
binaem Ej sänt -Ej fått
Britt Ej sänt -Ej fått
Emmiez Ej sänt -Ej fått
Fryle Sänt -Ej fått
Liten vus Ej sänt -Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maddemoa Ej sänt -Ej fått
mimme Ej sänt - Ej fått
Smultronbarn Ej sänt -Ej fått
Solängel Sänt -Ej fått
teres Ej sänt -Ej fått
tk81 Ej sänt -Ej fått

I morse hängde jag mitt byte på lådan, så vid det här laget har förhoppningsvis lantbrevbäraren tagit det med sig.
Oj vad snabba ni är! :oops: Jag provvirkade lite imorse, men får nog välja en annan metod eller annat garn om jag ska bli färdig i tid... :roll:
Smultronbarn skrev:Oj vad snabba ni är! :oops: Jag provvirkade lite imorse, men får nog välja en annan metod eller annat garn om jag ska bli färdig i tid... :roll:
I ärlighetens namn ska jag säga att mitt verk var påbörjat redan innan, men jag tyckte det kunde passa i bytet så jag färdigställde och skickade det. Nu får jag påbörja ett nytt projekt till det jag tänkt på tidigare.
Undrar om det inte gått troll i det här bytet. Nu när jag nästan är klar upptäcker jag att det inte riktigt stämmer med mönstret och när jag läser noga i mönsterbeskrivningen står det med liten text att man ska sticka mönstret spegelvänt på den andra. :( Har jag gjort det? NEJ, naturligtvis inte! :duh: :hopmad: Så här kan jag ju inte skicka. :roll: Nu måste jag sticka en FJÄRDE för att få ihop ett par jag kan skicka. För jag vägrar repa upp, det får bli ett par till mig själv också där det är spegelvänt åt "fel" håll. Tur att det är rätt mycket september kvar...
Britt skrev:Undrar om det inte gått troll i det här bytet. Nu när jag nästan är klar upptäcker jag att det inte riktigt stämmer med mönstret och när jag läser noga i mönsterbeskrivningen står det med liten text att man ska sticka mönstret spegelvänt på den andra. :( Har jag gjort det? NEJ, naturligtvis inte! :duh: :hopmad: Så här kan jag ju inte skicka. :roll: Nu måste jag sticka en FJÄRDE för att få ihop ett par jag kan skicka. För jag vägrar repa upp, det får bli ett par till mig själv också där det är spegelvänt åt "fel" håll. Tur att det är rätt mycket september kvar...
FNISS
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?