Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av imsel
När jag var gravid köpte jag velourtyg och muddtyg som jag tänkte sy små bebisbyxor av.
Men det blev inte av när jag var gravid :roll:
Och När bebisen var född hade jag varken tid eller ork.

Känns som att han kommer bli flera år innan jag kommer ha ork att sy :(
Och då är det väl för lite tyg..

Så jag undrar om någon vill sy åt mig :D
Byxor..kanske hängselbyxor? Jag vet inte riktigt..
Jag har ju velourtyget och muddtyg, men inte tex knappar om man gör hängselbyxor, kanske nån som har hemma som är villig att sätta dom på mina byxor?

Betalar förstås för frakt, trådåtgång, ev knappar, och arbetskostnad.
Bara det inte blir föör dyrt :roll:
Ingen aning om vad man brukar ta.. Kanske finns det nån som verkligen gillar att sy, som inte har så mycket att sy åt sig själv just nu :lol:
Av Emmiez
-
Senast redigerad av Emmiez den fre sep 18, 2009 12:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av imsel
Emmiez skrev:vilken storlek?
jag har plasttryckknappar som kanske skulle kunna fungera i hängslebyxor, har tänkt göra det men inte kommit längre, och numera använder jag inte hängslebyxor.
här har jag bilder på lite byxor jag sytt.
Ca. 74 skulle jag tro.
Hahak, jag tänkte på "riktiga" knappar, alltså inte tryckknappar, men det är kanske vanligare med tryckknappar? Hmm..kanske blir snyggt med tryckknappar oxå..

Det var det här jag föreställde mig när jag tänkte hängselbyxor:

Bild

Där syns inte knapparna, men här är en bild på dom:
Bild

Vet inte hur mycket tyget räcker till, men när jag köpte sa jag att jag ville göra 2 par bebisbyxor, och så tog jag nog lite tyg till, men jag kan inte mäta idag, får bli imorgon.
Räcker det till 2 par vill jag gärna ha det (kanske 1 par vanliga och 1 par hängsel)
Av Emmiez
-
Senast redigerad av Emmiez den fre sep 18, 2009 12:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av imsel
Emmiez skrev: men det ser ut som metalltryckknappar i grenen, är det det? jag vet inte om jag har nåt sånt. :hmm:
imsel skrev:Glömde tillägga att jag inte vill ha knappar i grenen, och kanske inte ficka i magen.
:wink:
Av Emmiez
aha såg inte det :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?