Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sanfora
Riktiga mått kommer snart på allt...

Två färdiga gardinlängder av detta. Lite glesare linneliknande tyg. De är nästan golvlånga och räcker gott och väl till att täcka normalfönster. 115 cm breda och 210 cm långa. Slumpas för 50:-

Bild

Sverigekarta, tänkt att ha som väggbonad, men man kan ju göra vad man vill av det :-D 50 cm x 98 cm60:-

Bild

Bild

Lite rejälare näsduk/duk som jag tänkte göra kuddfodral av, men det passar inte längre här hemma tycker jag. 40 cm x 40 cm 40:-

Bild

Bild

Duk/vepa/fönsterremsa 17x85 30:-

Bild

Lite spill och en större bit:

Svartvit vaxduk 19x40, prickig vaxduk 19x30 + 9x20, lite kraftigare beiget tyg 21-27x104=skänkes mot porto och en större rödblommig bomullsbit 75x78 30:-

Bild
Senast redigerad av Sanfora den fre sep 04, 2009 20:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Nu finns mått. I de fall som tygerna är oregelbundna har jag mätt minsta måtten.
Användarens profilbild
Av pusselbitar
Om sverigekartan går att tvätta i minst 40 grader är jag fortfarande intresserad
Användarens profilbild
Av Sanfora
lillasyster skrev:Om sverigekartan går att tvätta i minst 40 grader är jag fortfarande intresserad
Ja, det tror jag väl att det går att göra, men jag är inte säker - för jag har inte gjort det. Fast jag har svårt att tänka mig att det inte går, men har inget att bygga det påståendet på ;-)
Användarens profilbild
Av Fryle
Om sverigekartan inte är såld så vill jag ha den + folkdräkterna.
Användarens profilbild
Av pusselbitar
Sanfora skrev:
lillasyster skrev:Om sverigekartan går att tvätta i minst 40 grader är jag fortfarande intresserad
Ja, det tror jag väl att det går att göra, men jag är inte säker - för jag har inte gjort det. Fast jag har svårt att tänka mig att det inte går, men har inget att bygga det påståendet på ;-)
Ok. Jag vågar chansa, och är alltså fortfarande intresserad.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Fryle skrev:Om sverigekartan inte är såld så vill jag ha den + folkdräkterna.
lillasyster var först alltså. men du får gärna folkdräkterna :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?