Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
tinaw skrev:Jag har en pfaff Coverstyle, femtrådig och med coverlock. http://www.pfaff.com/se/8365_8366.html

Den syr väldigt jämnt och bra i många olika kvaliteer. Är stark. Inte jättetyst, men inte heller väldigt högljudd. Har inga såna där moderna flatlocksömmar utan man får isf sy coverlock från baksidan. Du är välkommen att prova den när vi har frisknat till (flunsan).
Tack! :D
Och krya på er! :heart: Ligger ni allihopa? Är det den berömda ni fått? Lite dålig tid att få tvillingar för tidigt detta alldeles i början av flunsaperioden... Vecka 28 & allt väl än, håll tummarna!
Användarens profilbild
Av tinaw
Mamma Eli skrev:
tinaw skrev:Jag har en pfaff Coverstyle, femtrådig och med coverlock. http://www.pfaff.com/se/8365_8366.html

Den syr väldigt jämnt och bra i många olika kvaliteer. Är stark. Inte jättetyst, men inte heller väldigt högljudd. Har inga såna där moderna flatlocksömmar utan man får isf sy coverlock från baksidan. Du är välkommen att prova den när vi har frisknat till (flunsan).
Tack! :D
Och krya på er! :heart: Ligger ni allihopa? Är det den berömda ni fått? Lite dålig tid att få tvillingar för tidigt detta alldeles i början av flunsaperioden... Vecka 28 & allt väl än, håll tummarna!
Troligtvis den berömda, ja vi ligger hela familjen... Håller tummar och tår för pyttisarna, vecka 28 är superbra ju :vågen:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Och jag har fått en Huskylock 910! :tumup: Min fantastiske sambo gav mig en tidig present (fyller jämnt i februari) tillsammans med mina föräldrar igår. Han har hört mig prata så mycket om detta på sistone så han ville jag skulle få den så snart som möjlig. Hittade en begagnad till bra pris och for till Gävle igår och kom hem och överraskade mig! :loving: Har inte hunnit kolla så mycket på den än, men nöjd är jag verkligen! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Mamma Eli skrev:Och jag har fått en Huskylock 910! :tumup: Min fantastiske sambo gav mig en tidig present (fyller jämnt i februari) tillsammans med mina föräldrar igår. Han har hört mig prata så mycket om detta på sistone så han ville jag skulle få den så snart som möjlig. Hittade en begagnad till bra pris och for till Gävle igår och kom hem och överraskade mig! :loving: Har inte hunnit kolla så mycket på den än, men nöjd är jag verkligen! :D
:vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?