Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ing0065
Jag funderar på att sy egna sucking pads till Ergon. Jag har plastad frotté som jag tänkte använda. Någon som har erfarenhet av detta? Eller har förslag på annat lämpligt tyg att sy av? Jag har både tunn smidig och lite tjockare, vilken ska jag välja? Den tunna verkade vettigast först, men nu börjar jag fundera på om den kommer att kana ner.
Av ele
Jag har också funderat på detta. Köpte Ergos suckingpads och de verkar helt enkelt bestå av tre lager frotté, inget spärrskikt. Jag funderade också lite på plastad frotté, men vet inte vad det är för plast i och hur nyttigt det är att suga på det... :?
Av ing0065
ele skrev:Jag har också funderat på detta. Köpte Ergos suckingpads och de verkar helt enkelt bestå av tre lager frotté, inget spärrskikt. Jag funderade också lite på plastad frotté, men vet inte vad det är för plast i och hur nyttigt det är att suga på det... :?
Hm, tänkte inte på det där med plasten... Kanske ska slakta en vanlig handduk i stället?
Av lilla trasdockan
om man vill ha spärrskickt så kan man ju använda flecce som när man gör trosskydd och blöjor
Av ele
smart med fleece! Funderar på om vi behöver ett par till, om jag skall sy isåfall. Väntar och ser om behovet uppstår. Bär ju inte varje dag, så ett par räcker nog ett tag :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?