Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av IEDN
..det är vi det :mrgreen:

Här i byns snackas det vitt och brett om oss och våra barn för inte nog med att vi har 4 barn under 5 år, jag är inte speciellt gammal, utan vi bär dem oxå i olika selar och sjalar :shock: :lol:
Jag önskar så att jag hade kameran med mig igår när jag skulle ner till tvättstugan då jag bar 2 barn plus 2 tvättsäckar för det var en syn för gudarna då grannen blev helt förskräckt och sprang för att hålla upp dörren :lol:
Just i går var det flera som stod som frågetecken när jag var nere i mataffären med alla barnen och en tant i kön trodde Nelli var en docka jag hade på ryggen och blev livrädd när "dockan" rörde på sig :Hahaa:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
amani skrev::lol: jaa va säger man, men samtidigt hur skulle du klara dej utan bärdonen? :roll:

:iagree:
Användarens profilbild
Av Asia
:lol:
Av IEDN
amani skrev::lol: jaa va säger man, men samtidigt hur skulle du klara dej utan bärdonen? :roll:
Jag skulle inte klara mig alls eftersom Nelli vägrar att vara någon annanstans än på mig och nästa i ledet av barn är knappt 2 år och går inte dit jag vill att han ska gå. Sedan har jag 3 och 4 åringen som faktiskt behöver min uppmärksamhet ibland, då är det väldigt smidig med bärdon av alla de slag.
Användarens profilbild
Av Grönöga
Maddemoa skrev:

Det är ju jättevanligt att en vuxen kvinna bär runt en docka på ryggen :lol: :roll:
:iagree: Gör inte alla det? :lol:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Maddemoa skrev:
mari_tres skrev::lol: somliga är lyckligare än andra, helt enkelt :loving:
:heart: :tumup:

Det är ju jättevanligt att en vuxen kvinna bär runt en docka på ryggen :lol: :roll:
DET hade jag reagerat på kan jag säga! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Victoria P.
haha! kan tänka mig att det glos rätt rejält, vilken tok -bära runt på barnen sådär! :lol:
jag e född i tibro, min pappa bor kvar där, i bråbacka. du får se det positiva i det hela; du ger folk nåt att prata om iaf, det e ju inte en så händelserik stad precis.. :wink:
Av IEDN
Victoria P. skrev:haha! kan tänka mig att det glos rätt rejält, vilken tok -bära runt på barnen sådär! :lol:
jag e född i tibro, min pappa bor kvar där, i bråbacka. du får se det positiva i det hela; du ger folk nåt att prata om iaf, det e ju inte en så händelserik stad precis.. :wink:

Så sant som det är sagt :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?