Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Knyttet & K skrev:Är folk intresserade även av andra färger? Ifall vi har mer på lager alltså? Även om det blir ordinarie pris (29:-)ordinare pris, finns det alltså att köpa till detta pris alltid eller? jag är kanske intresserad, beroende på lite....
Det har funnits rött, marin, brun och grå. Den bruna finns nog inte men grå och marin kan finnas kvar.
Knyttet & K skrev:Är folk intresserade även av andra färger? Ifall vi har mer på lager alltså? Även om det blir ordinarie pris (29:-)Allt är av intresse.
Det har funnits rött, marin, brun och grå. Den bruna finns nog inte men grå och marin kan finnas kvar.
Panakeia skrev:Nej, den finns inte alltid.En av våra leverantörer köpte upp ett restlager med trikå som är stickad för PoP och bland packarna låg det rullar som är ulltrikå. De är inte märkta så jag vet inte vad det är för innehåll exakt. Jag tror att den går att tvätta på 40 grader, deras underställ tror jag man kan göra det med men det här är säkert en äldre trikå så det kan vara skillnader.Knyttet & K skrev:Är folk intresserade även av andra färger? Ifall vi har mer på lager alltså? Även om det blir ordinarie pris (29:-)ordinare pris, finns det alltså att köpa till detta pris alltid eller? jag är kanske intresserad, beroende på lite....
vad är det för ull mer exakt? vad har den för märkningar och innehåll? superwawsh behandlad eller inte? etc
Knyttet & K skrev:Är folk intresserade även av andra färger? Ifall vi har mer på lager alltså? Även om det blir ordinarie pris (29:-)Jag är intresserad av allt, dock vill jag ha mer av rött och grått än marin. (Säg 4 m röd eller grå och 2 m marint på ett ungefär.)
Knyttet & K skrev:Är folk intresserade även av andra färger? Ifall vi har mer på lager alltså? Även om det blir ordinarie pris (29:-)det låter ju fantastiskt det med! jag skulle nog egentligen vara mer intresserad av grått än marin som jag köade på tidigare. men med ulltrikå för det priset så är jag intesserad av vilka färger som helst! PM:a som sagt om det skulle bli några bitar kvar åt mig! tack, vad du är generös som delar med dig till oss av ett sådant fynd
melon skrev:Jag är intresserad av röd och grå (även brun om det fanns kvar) till ordinarie pris. Ca 2 meter av varje färg.Samma här
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?