Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
varför har man pulsvärmare, ser det överallt när jag kollar stickbeskrivningar.

men varför har man det? :hmm:
Av Emmiez
Apelsin skrev:jag kan tänka mig att de värmer handen lite. Finns ju de som nästan är som torgvantar.
torgvantar :hmm: e det såna utan fingrar eller va e det?
Av Britt
Precis, torgvantar har inga fingrar eller så har de öppet längst upp så fingertopparna är bara.
Av Emmiez
tack tack :D
Användarens profilbild
Av melon
Vid handleden sitter det många ytliga blodkärl så om man är frusen värmer ettpar pulsvrärmare hela kroppen :tumup: (det funkar tvärtom på sommaren, om man är varm kan man spola handlederna i kallt vatten) sen är de praktiska om man har en jacka utan muddar på, då blåser det inte in.

Och så är de ju så snygga också! De går väldigt fort att sticka eftersom de är så små.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Kan bara instämma i allt melon skrivit, samt tillägga att de är suveräna när man är lång och därmed har långa armar men gärna vill klä sig i söta 60-tals kappor måttade för små, korta tanter med korta armar... :wink:

Även en liten kort mudd värmer med än man först kanske kan tro! :tumup:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Pulsvärmare är underbart när man är frusen, som jag. Dom värmer betydligt mer än man kan tro.
På jobbet har vi väldigt kallt på vintern (gammalt skruttigt hus) och då har jag ofta pulsvärmare (och raggsockar) på mig.
Av Emmiez
vilka bra svar jag fick nu :D

ja kanske ska sticka några såna, det går ju fort :D
så får jag prova hur dom är :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag funderar på att sticka några för att de är roliga att sticka, man kan testa olika sticksätt osv. Sen kan man ju alltid använda de som armband eller så också.
Användarens profilbild
Av cocco
Jag tycker det är skönt att ha på vinter särskilt om man lätt får ont i ledarna när det blir kallt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?