Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har köpt min första nya sjal - en Hoppediz ringsjal som är galet snygg. Men jag är ganska liten så när barnet sitter i går änden typ ner till mina knän, nästan längre. Och det är inte bara fult det är så störigt i vägen också.

Finns det nåt smart sätt att göra av änden? Eller måste jag klippa? Det är en sydd ficka på som man ska stoppa i ringarna i när man torktumlar den, och den vill jag ju inte klippa av.

:hmm:
Tootz skrev:Min ringsjal är också för lång... jag tar helt enkelt "svansen" som blir över och drar den under rumpan på L och sen under hans bortre knä.. går det förstå hur jag menar :roll:
Jag har provat det där, men det blir inte så bra, men jag kanske får vika lite bättre, tycker det blir så knöligt och oskönt. :D
sapos skrev:Jag gillar när det blir lååång svans :D Men går det inte att typ vika in den i sjalen ?
Ååå jag är för trött för att fatta hur det skulle gå till. Förklara gärna så ska jag läsa imorgon när jag sovit. :lol:
gurkan76 skrev:
sapos skrev:Jag gillar när det blir lååång svans :D Men går det inte att typ vika in den i sjalen ?
Ååå jag är för trött för att fatta hur det skulle gå till. Förklara gärna så ska jag läsa imorgon när jag sovit. :lol:
:fnissa: och jag var för trött för att förklara :P Men ska testa med min sen och se om det går innan jag förklarar
Jag har i och för sig bara haft en vattenringsjal, men den var för lång för mig. Då svansen låg på golvet så trampade jag ju en del på den så jag klippte sonika av den. Jag klippte den inte så den blev kort utan mer så att den kändes lagom och jag slapp trampa på svansen. Jag är också kort kanske jag ska tillägga. Tycker du den är för lång skulle jag nog klippa i den. Att behöva hålla på att vika svansen varenda gång känns som om det gör att man kommer undvika att använda den.
tinaw skrev:Om du verkligen inte vill klippa av den kan du sy upp änden till en ficka. Annars är det klippa och sy om som gäller!
Smaaart! Tack!
Ska du ha äpplen?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?