- tis sep 01, 2009 14:02
AAAAAaaaaah, det riktigt skär i hjärtat när jag tänker på alla fina sjalar som satt livet till 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Dorislina skrev:Puh, då känns det bättre.Din mamma skrev:AAAAAaaaaah, det riktigt skär i hjärtat när jag tänker på alla fina sjalar som satt livet tillFast, numera säljer visst Didymos tygprover/överblivna tygrester ifrån tillverkning så mycket är nog gjort av sånt. 5 euro för 300 g tror jag dom tar och man får inte välja själv.
Katharina skrev:Fast jag skulle absolut kunna tänka mig att sy upp ett fint gosedjur av vår favorit didymosNär den tjänat ut som gunga i alla fall
Din mamma skrev:Katharina skrev:Fast jag skulle absolut kunna tänka mig att sy upp ett fint gosedjur av vår favorit didymosNär den tjänat ut som gunga i alla fall
Snela inte!
Katharina skrev:Ahum. Ja, jag försökte låta gullig.Din mamma skrev:Katharina skrev:Fast jag skulle absolut kunna tänka mig att sy upp ett fint gosedjur av vår favorit didymosNär den tjänat ut som gunga i alla fall
Snela inte!
Snela?
Dorislina skrev:Maddemoa skrev:Häftigt!Ja, skor kanske inte vore så dumt.
Så Lina vad ska du sy nu? Ett par skor kanske?Vi får nog boka in mer än en syträff isf
När ska vi ha den förresten? Har ni några lediga helger? Vi är hemma 12-13 annars får det bli i oktober.
![]()
![]()
Vi är hemma alla helger vad jag vet så den 12-13 funkar utmärkt för oss. Och så har vi en i oktober också.![]()
![]()
Alecsandra skrev:shit, sånna skor bara måste jag ha
Dorislina skrev:men, jag kan ju inte..disavi skrev:Man tillverkar dom själv.Alecsandra skrev:shit, sånna skor bara måste jag ha![]()
var får man tag på dom?![]()
disavi skrev:Dorislina skrev:men, jag kan ju inte..disavi skrev:Man tillverkar dom själv.Alecsandra skrev:shit, sånna skor bara måste jag ha![]()
var får man tag på dom?![]()
finns någon skomakare på sb?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?