Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag har en Beco butterfly 2 och är nu på jakt efter något att kombinera med.
Jag är nyfiken på vad ni tycker är mest bekvämt, bärsjal, bärsele eller Mei Tai?
Just nu står det mellan en mei tai eller vävd bärsjal, och jag vill ha det som är mest bekvämt för att bära länge!

Ni verkar ju vara riktiga experter på detta. Vad tycker ni? :D
Absolut vävd sjal! :tumup: Då kan man finjustera ännu bättre än vad som är möjligt med sele eller MT. Men det krävs ju att man knyttränar lite för att få in rätt snits. Allra bäst är att träffa någon van sjalare som kan hjälpa till.
jag röstar för mt, men det är bara för att jag aldrig lärt mig knyta ryggknyt eftersom mitt barn inte har det tålamodet att låta mig öva :lol:
Det går att lära sig via nätet och ofta kommer instruktioner med när man köper. Ibland är det dock bra att ha nån som kan till hjälp. Jag tycker det är lika svårt att knyta en MT som vävd förresten men då är jag inte jättebra på något av det.
För att få hjälp kan du ju också titta om det är nån sjalträff i närheten av dig eller om det finns nån i ditt område under tråden bärsjalsambassadörer.

Lycka till!
anna m skrev:Jag röstar också på vävd sjal. Och lär sig knyta gör man på några försök. Fem kanske..
näe, inte jag iaf :lol:
Jag säger också vävd sjal, men min bb-tai är nästan lika skön så jag skulle prova innan jag köper om jag vore som du.
Om man har liten bebis tycker nog jag sjal men till lite större eller om det ska gå fort så röstar jag på meitai! Om du vill ha bägge delar så kan du ju köpa en sjaltai! :wink: :tumup:
Jag tycker sjal är bekvämast. En mei tai tycker jag bara minskar valmöjligheterna. Det är fortfarande mycket tyg och för mig går det snabbare att knyta en vävd långsjal än en mei tai. Men det är klart jag har ju övet en del nu vid det här laget.
Tack för era svar! Jag var och testade vävd sjal idag hos Babydesign. Gud vad härligt det var! Lite knepigt men jag antar att det går att lära sig genom att öva! Paul gillade det också. :tumup:
Har hittat en begagnad bb-slen som jag ska köpa imorgon! Längtar till att få prova ordentligt. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?