Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Just här är det väl lite dåligt med det men om du söker på youtube sök ex. på breastfeeding in wrap tror jag att du kommer få träff. :tumup:
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Här ammar V i vävd sjal för första gången, eller han har nog precis släppt bröstet o sover lite :wink: Jag tar alltid in handen under armen in under sjalen så att jag kan lyfta upp bröstet lite när han ska ta tag annars blir det så himmla långt ner man får bära...
Senast redigerad av skogsväsen den sön sep 06, 2009 09:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av KATARINA
skogsväsen skrev:Här ammar V i vävd sjal för första gången, eller han har nog precis släppt bröstet o sover lite :wink: Jag tar alltid in handen under armen in under sjalen så att jag kan lyfta upp bröstet lite när han ska ta tag annars blir det så himmla långt ner man får bära...
Bild
Vilken underbar bild!
Av Ponyo
KATARINA skrev:
skogsväsen skrev:Här ammar V i vävd sjal för första gången, eller han har nog precis släppt bröstet o sover lite :wink: Jag tar alltid in handen under armen in under sjalen så att jag kan lyfta upp bröstet lite när han ska ta tag annars blir det så himmla långt ner man får bära...
Bild
Vilken underbar bild!
:iagree:
Ni är väldigt vackra!
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Bubbi skrev:
KATARINA skrev:
Vilken underbar bild!
:iagree:
Ni är väldigt vackra!
Tack o tack :oops: Men jag tror inte maken uppskattar att vara med på bild så den försvinner snart tänkte bara om trådstart ville ha snabb hjälp att hitta en bild..

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?