Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#750373
Vet inte om jag stavar det rätt, men har någon testat dem. Hittade dem på den norska sidan www.lotusbarn.com

De skulle sitta uppe väldigt bra på foten när man bär, och jag antar att man ska kunna gå i dem också, för de fanns ju i lite större storlekar också. Men hur bra man kunde gå i dem fick jag ingen uppfattning om.

Bild
Användarens profilbild
Av mammahappy
#750406
Ah dom verkade ju smidiga! Men 369 norska kronor å sen frakt på det. Ja det lät inte så billigt precis...
Användarens profilbild
Av Lydia
#751265
Det är ju någon här på sjalbarn som gjort liknande själv (röda är dem jag sett). Vem var det?
Jag tänkte nämligen på det idag, borde ha såna till Nova-Li i vinter, iaf senare i vinter :)
Användarens profilbild
Av Anso
#751402
Tyras å Knuts mamma skrev:stream heter hon väl?
JAPP, och det är jag som har de små fina röda skorna just nu. Köpte dem av Elin! :D Suppersnyggt sydda är de i alla fall.
Användarens profilbild
Av Lydia
#751453
Tyras å Knuts mamma skrev:stream heter hon väl?
Jaa, så var det ja! :D
Användarens profilbild
Av Lydia
#751455
Anso skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:stream heter hon väl?
JAPP, och det är jag som har de små fina röda skorna just nu. Köpte dem av Elin! :D Suppersnyggt sydda är de i alla fall.
Har för mig att hon gjorde flera? :hmm:
Användarens profilbild
Av Anso
#751551
Lydia skrev:
Anso skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:stream heter hon väl?
JAPP, och det är jag som har de små fina röda skorna just nu. Köpte dem av Elin! :D Suppersnyggt sydda är de i alla fall.
Har för mig att hon gjorde flera? :hmm:
Ja, men de är pilliga att göra kan jag tro så de kostade en del. Hon sålde väl materialsatser också har jag för mig?
Användarens profilbild
Av Helena
#751915
mammahappy skrev:Ah dom verkade ju smidiga! Men 369 norska kronor å sen frakt på det. Ja det lät inte så billigt precis...
Jag vet inte hur mycket den norska kronan är värd, men jag kollade nog inte på priset. :shock: Men de finns säkert billigare någon annanstans.

Men de skulle matcha vår mei tai.

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Elin G
#751966
Jag tycker modellen verkar ganska lik tossorna som Minimundus har. De hade vi och jag tyckte de var super.
Användarens profilbild
Av Marion
#751979
Har för mig att Lenaj också gjort sådana.
Användarens profilbild
Av kattta
#754098
Kolla här
Senhttp://www.villsjalv.se/
"vill själv" (annonserar här på sjalbarn)
Tittade själv på just de skorna idag.
Eftersom man får bestämma färger själv kanske du kan få specialbeställa med blomma.

Sen vet jag att jag kikade på en annan sida som hade liknande, men kan för mitt liv inte hitta vart just nu.
Användarens profilbild
Av Helena
#754459
kattta skrev:Kolla här
Senhttp://www.villsjalv.se/
"vill själv" (annonserar här på sjalbarn)
Tittade själv på just de skorna idag.
Eftersom man får bestämma färger själv kanske du kan få specialbeställa med blomma.

Sen vet jag att jag kikade på en annan sida som hade liknande, men kan för mitt liv inte hitta vart just nu.
Vad fina de var, men blir inte manchester rätt blött? Då funkar den bara i torrt väder. Det var ju bävernylon längst ner förstås.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?