Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilket av följande vill du byta i aug/sept månads GDS-byte?

Förkläde
10
48%
Sockar/Vantar
11
52%
Smultronbarn skrev:Måste fråga om färger lite... viket av följande färger kan kännas ok:
Röd
Rosa
Gul
Brun
Orange

Alltså kanske inte alla dess ihop utan mer vad man gillar rent generellt... :wink:
Alla är fina, men av dessa hamnar gult längst ner på listan hos mig.
lite mer info till min byteskompis. vantar eller sockor går lika bra och de flesta material dock inte ull om det inte fodra med något då jag är allergisk mot ull. gillar blått, lila, rött, gult, den enda färg jag inte är så förtjust i är brunt annars är jag öppen för det mesta :D
Jag skulle nog kanske inte köpa ett helt plagg i orange,rött, brunt, ljusrosa, aprikos eller senapsgul - men som enstaka detaljer i form av vantar eller sockor kan det mesta funka även regnbågsrandigt. :tumup: Tycker att sockar och vantar kan vara en kul detalj som lyser upp, och behöver inte nödvändigt matcha den övriga "outfitten".

Flece funkar bra här! :D

Använder både sockar och vantar, men väldigt mycket sockar den kalla årstiden känns det som. 8)
Favoritfärgerna på kläder är lila, svart, grönt, mörkgrått.
Smultronbarn skrev:Måste fråga om färger lite... viket av följande färger kan kännas ok:
Röd
Rosa
Gul
Brun
Orange

Alltså kanske inte alla dess ihop utan mer vad man gillar rent generellt... :wink:
Röd, gul, brun och orange är verkligen mina färger. Rosa tycker jag är svårt eftersom jag inte har så mycket som passar till.
Jag har kört fast :( . Det kan inte hjälpas, jag måste få råd och har startat en omröstning
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=142478

Och för att svara på andras frågor. Brunt och orange är verkligen inte jag. Regnbågsrandigt är fint, men fleece är sådär. Den som ska skicka till mig har väl fått hela familjens storlekar, det är valfritt till vem man vill pyssla, men det vore förstås kul att få present själv :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?