Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej
Vi har en looma sino till våran dotter på 1½ vecka, men varken hon eller vi är särskilt förtjust i den. Vet inte om det inte är vi som får till det riktigt, men den känns bara trång och varm.
Jag känner att jag skulle föredra en bärsele, men har fått lära mig att tex babybjörn inte är så bra.
Så min fråga är, finns det en sele med samma/liknande fördelar som sjalen? dvs att den är ergonomisk, barnet kan sitta i den längre stunder osv. Gärna en som växer med barnet också.
Tack snälla för alla tips och råd ni kan ge!
Det finns många selar som är ergonomiska och bra. På www.edenbaby.se finns en jämnförelse på olika selar.
Jag är oxå en person som inte trivs med trikåsjalar men jag har vävda sjalar och de trivs jag jättebra med. Nu kollade jag inte vart du bor men kolla annars om det inte finns någon sjalträff i närheten så kan du får hjälp med att klämma och känna på olika bärdon och även hjälp med knytningar.
Tack för era svar! ska kolla på Manduca och Mei Tai, vad är en Mei Tai-hybrid och vart får man tag på en sådan? Om man jämför Manducan med Beco butterfly, vad är skillnaden förutom priset?
Tack IED för tipset om sajten, jätte bra att kunna jämföra!
Jag har jätte svårt att välja en sele, hjälp! Var inne på manducan men återförsäljaren trodde den skulle bli för stor på mig, typiskt. Kollade på Beco Butterfly II men tycker det är viktigt med ett bra huvudstöd eftersom att hon är väldigt flängig med huvudet, kanske passar bättre när hon blir äldre men jag vill ju ha en sele nu OCH som passar när hon blir äldre.
Vad tror ni om en Pikkolo? är det en lite mindre känd sele? någon med erfarenhet?
Tack och lov att detta forumet finns!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?