Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:Nu har jag blivit medlem på Ravelry, men jag har inte hunnit göra så mycket på mitt konto än. Gissa namnet? Kaffemoster borde kunna lista ut det rätt enkelt.
Kaffemoster skrev:Men vi andra då? Som ser ut såhärzandrama skrev:Nu har jag blivit medlem på Ravelry, men jag har inte hunnit göra så mycket på mitt konto än. Gissa namnet? Kaffemoster borde kunna lista ut det rätt enkelt.
Ja, det blir ju enklast på det viset tycker jag. Och du med, antar jag
solängel skrev:Jag sitter inte på ravelry som här på SB, för att umgås. Men jag använder det som inspiration och tipskälla när jag ska göra något nytt. "De här människornas stil gillar jag. Vad har de för mönster bland sina favoriter?" "Det här mönstret var mysigt - vad har andra människor använt för garn? Kan det bli ännu snyggare i något annat?" ungefär.Kaffemoster skrev:Men vi andra då? Som ser ut såhärzandrama skrev:Nu har jag blivit medlem på Ravelry, men jag har inte hunnit göra så mycket på mitt konto än. Gissa namnet? Kaffemoster borde kunna lista ut det rätt enkelt.
Ja, det blir ju enklast på det viset tycker jag. Och du med, antar jag?
![]()
Jag blir så frestad att gå med på ravelry, men jag vågar inte riktigt. Tiden finns nog inte, särskilt inte som jag går och klurar på om jag inte borde starta en pysselblogg.
Kaffemoster skrev: I valet pysselblogg-ravelry skulle jag i alla fall välja ravelry (eftersom min egen blogg är sorgligt insomnadFast på ravelry kan ju bara andra medlemmar se... Och så pysslar jag ju med så mycket annat än stickning)
solängel skrev:Men jag använder som sagt inte ravelry främst för att visa upp mina egna grejor. Att jag fotar och skriver är för att jag själv så tacksamt använder mig av andras tips och råd och bilder på mönster jag är intresserad av.Kaffemoster skrev: I valet pysselblogg-ravelry skulle jag i alla fall välja ravelry (eftersom min egen blogg är sorgligt insomnadFast på ravelry kan ju bara andra medlemmar se... Och så pysslar jag ju med så mycket annat än stickning)
![]()
Kaffemoster skrev:Jo, jag förstår hur du menar. Det kanske inte framgick, (eller det gör det inte alls, ser jag, när jag läser vad jag skrivit) men jag tror att jag är lite rädd för att bli för inspirerad... så många projekt, så lite tid...solängel skrev:Men jag använder som sagt inte ravelry främst för att visa upp mina egna grejor. Att jag fotar och skriver är för att jag själv så tacksamt använder mig av andras tips och råd och bilder på mönster jag är intresserad av.Kaffemoster skrev: I valet pysselblogg-ravelry skulle jag i alla fall välja ravelry (eftersom min egen blogg är sorgligt insomnadFast på ravelry kan ju bara andra medlemmar se... Och så pysslar jag ju med så mycket annat än stickning)
![]()
solängel skrev:Det bästa är att ser men något snyggt så kan man lägga in det i en "att göra" lista. Sen behöver man inte tänka på den snygga grejen mer, eftersom man skrivit upp den! (fattar ni resonemanget?)Kaffemoster skrev:Jo, jag förstår hur du menar. Det kanske inte framgick, (eller det gör det inte alls, ser jag, när jag läser vad jag skrivit) men jag tror att jag är lite rädd för att bli för inspirerad... så många projekt, så lite tid...solängel skrev:Men jag använder som sagt inte ravelry främst för att visa upp mina egna grejor. Att jag fotar och skriver är för att jag själv så tacksamt använder mig av andras tips och råd och bilder på mönster jag är intresserad av.Kaffemoster skrev: I valet pysselblogg-ravelry skulle jag i alla fall välja ravelry (eftersom min egen blogg är sorgligt insomnadFast på ravelry kan ju bara andra medlemmar se... Och så pysslar jag ju med så mycket annat än stickning)
![]()
ellla skrev:I like the way you think...solängel skrev:Det bästa är att ser men något snyggt så kan man lägga in det i en "att göra" lista. Sen behöver man inte tänka på den snygga grejen mer, eftersom man skrivit upp den! (fattar ni resonemanget?)Kaffemoster skrev:Jo, jag förstår hur du menar. Det kanske inte framgick, (eller det gör det inte alls, ser jag, när jag läser vad jag skrivit) men jag tror att jag är lite rädd för att bli för inspirerad... så många projekt, så lite tid...solängel skrev:Men jag använder som sagt inte ravelry främst för att visa upp mina egna grejor. Att jag fotar och skriver är för att jag själv så tacksamt använder mig av andras tips och råd och bilder på mönster jag är intresserad av.Kaffemoster skrev: I valet pysselblogg-ravelry skulle jag i alla fall välja ravelry (eftersom min egen blogg är sorgligt insomnadFast på ravelry kan ju bara andra medlemmar se... Och så pysslar jag ju med så mycket annat än stickning)
![]()

solängel skrev:komsi komsi till ravelryellla skrev:I like the way you think...solängel skrev:Det bästa är att ser men något snyggt så kan man lägga in det i en "att göra" lista. Sen behöver man inte tänka på den snygga grejen mer, eftersom man skrivit upp den! (fattar ni resonemanget?)Kaffemoster skrev:Jo, jag förstår hur du menar. Det kanske inte framgick, (eller det gör det inte alls, ser jag, när jag läser vad jag skrivit) men jag tror att jag är lite rädd för att bli för inspirerad... så många projekt, så lite tid...solängel skrev:Men jag använder som sagt inte ravelry främst för att visa upp mina egna grejor. Att jag fotar och skriver är för att jag själv så tacksamt använder mig av andras tips och råd och bilder på mönster jag är intresserad av.Kaffemoster skrev: I valet pysselblogg-ravelry skulle jag i alla fall välja ravelry (eftersom min egen blogg är sorgligt insomnadFast på ravelry kan ju bara andra medlemmar se... Och så pysslar jag ju med så mycket annat än stickning)
![]()
Funkar det med städning också?
Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?