Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
IED skrev:Det såg spännande ut, får testa det nästa gång.
När jag knyter tibetanskt så knyter jag aldrig utan bara stoppar in ändarna eftersom knuten gör ont.

Hur knyter man tibetanskt utan knut? Har du bild?
Av IEDN
katha skrev:
När jag knyter tibetanskt så knyter jag aldrig utan bara stoppar in ändarna eftersom knuten gör ont.

Har tyvärr ingen bild :? Se om jag kan förklara för dig, man gör som vanligt när man knyter tibetanskt men trär tvärt om och stoppar bara in ändarna under banden. När man trär tvärt om (över o under) låser man fast sjalen så att den inte glider.

Blev du något klokare? Om inte får jag väl sätta gubben till att fota och hoppas på sammarbetsvilliga barn :lol:
Användarens profilbild
Av katha
IED skrev:
katha skrev:

Har tyvärr ingen bild :? Se om jag kan förklara för dig, man gör som vanligt när man knyter tibetanskt men trär tvärt om och stoppar bara in ändarna under banden. När man trär tvärt om (över o under) låser man fast sjalen så att den inte glider.

Blev du något klokare? Om inte får jag väl sätta gubben till att fota och hoppas på sammarbetsvilliga barn :lol:
Jodå, jag fattade. :tumup: Men om man gör så, kommer inte axelbanden att rasa ner iaf? Jag knyter tibetanskt enbart för att axelbanden inte trilla av axlarna...annars tycker jag att vanligt knyt i midjan är skönast.. :(
Av IEDN
katha skrev:
IED skrev:
katha skrev:

Jodå, jag fattade. :tumup: Men om man gör så, kommer inte axelbanden att rasa ner iaf? Jag knyter tibetanskt enbart för att axelbanden inte trilla av axlarna...annars tycker jag att vanligt knyt i midjan är skönast.. :(

Nej det gör de inte för jag hoppar o drar o ser allmänt dum :lol: innan jag stoppar in dem.
Användarens profilbild
Av June
Såg skön ut, får testa den nästa gång jag ska knyta ryggsäck.
Användarens profilbild
Av Grönöga
testade den och det är första ryggsäcks knytningen jag fått till bra! Han satt som gjuten längs min rygg!

Antingen har vi pausat tillräckligt länge ifrån ryggknytningar eller så var "knytningen" smart, röstar för bådadera! :tumup:
Användarens profilbild
Av Asia
den ska jag testa!
Användarens profilbild
Av katha
dagdrömmare skrev:Den har vi använt mycket och vi gillar den, lätt att få tillräckligt hård. Men det är svårt om sjalen är lång så ändarna blir långa fram.
Då är det bara att föra ändarna bak och knyta under barnets rumpa! :tumup:
Användarens profilbild
Av Indah
Nu har jag provat den. Jag är ju ingen van sjalknytare/bärare men jag måste säga att det var en väldigt lätt knytning och otroligt bekväm. Liv verkade då trivas jättebra för hon somnade (okej, hon är förkyld men ändå) så hon ger den nog högsta betyg.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?