Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Något intressant?

Bild
Djungeltyget är ett splirrans nytt örngott och påslakan i paket i vuxenstorlek.

Bild
Bild
Det gröna tyget med de orange axen är en lång duk egentligen, 48 cm x 440 cm. ( i 3 delar, 2 sömmar mitt i ungefär).

Bild
De orange och gröna med blomsterkransarna är mätt på minsta måttet och det mest "stympade" ligger uppåt i bild. Tyget ligger alltså dubbelvikt).
orange 84x116 cm, grön 84x 136 cm

Intressant? Första är nytt och de andra är så gott som nya, fast gamla. Alltså inga synliga slitningar och endast tvättat enstaka gånger.

Vet inte vad jag önskar i byte, men kom med förslag ;-) eller bud.
Knyttet & K skrev:Jag är intresserad av påslakanet. Har du någon idé om vad du vill ha i utbyte? :D
Näää, inte alls. Gillar inte fööör retro, men gillar brunt, orange, grön, röd, blå, haha, ja och lagom retro. Hm. Nytt, trikå, eller velour är nog det som funkar bäst till barnen... Gärna mönstrad trikå. Men annat också. Alltså ingen aning. :whut: 8) :hmm: Vad har du i gömmorna?
Knyttet & K skrev:Velour har jag mycket av. Inte så jättemycket mönstrat trikå, men lite randigt och lite enfärgat finns. Av de färger du räknat upp har jag velour i rött, blått (klarblå, turkos och marin) och tegelorange. Jag ska kolla ordentligt. ungefär hur mycket vill du ha?
Alltså, dottern älskar rosa ;-) jag tycker bättre om starkare färger, cerise t.ex, så nog är det fler färger än det jag räknade upp ok. ;-)
Har röd och turkos velour. Men du kanske kan fota och maila över ett bild annars?

Tja, jag har ingen aning om mängd, vad tycker du själv?

Hade du tänkt ha det som påslakan, för annars så finns det ju fler intressenter, om du kan tänka dig dela på det (har även fått några inbox)?
KajsaW skrev:
Smultronbarn skrev:Hur stort är det gröna blomtyget? Det är fint! :tumup:
Det med axen eller det med kransarna?
Kransarna är en före i kö på. Axen är ditt om du vill ha det. ;-) Och måtten står under bilden. ;-)
Oj, läste slarvigt... :oops:
Jag tänkte på det med kransarna faktiskt, så kanske jag får stå tvåa på kö bara utifall att. :wink:
KajsaW skrev:
Knyttet & K skrev:Velour har jag mycket av. Inte så jättemycket mönstrat trikå, men lite randigt och lite enfärgat finns. Av de färger du räknat upp har jag velour i rött, blått (klarblå, turkos och marin) och tegelorange. Jag ska kolla ordentligt. ungefär hur mycket vill du ha?
Alltså, dottern älskar rosa ;-) jag tycker bättre om starkare färger, cerise t.ex, så nog är det fler färger än det jag räknade upp ok. ;-)
Har röd och turkos velour. Men du kanske kan fota och maila över ett bild annars?

Tja, jag har ingen aning om mängd, vad tycker du själv?

Hade du tänkt ha det som påslakan, för annars så finns det ju fler intressenter, om du kan tänka dig dela på det (har även fått några inbox)?

Knyttet och K???? Sista chansen ;-) , annars går jag vidare i kön.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?