Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ami
Är det någon som gett sig in på att färga en Moby Wrap? Jag kar just köpt en ljuslila, men jag vill nog hellre ha den i brunt. Så till frågan: Kommer kantsömmen att förbli ljuslila?
Användarens profilbild
Av naimiez
OM jag minns rätt har sömmarna förblivit ursprungsfärgen på de färgade mobysarna här på SB....
Användarens profilbild
Av zmurfan
Buebo hade en ljusrosa som hon färgade röd. Hon använde ett paket färg om jag inte missminner mig och den blev gammelrosa och jättefin (i mitt tycke).
Jag kan fota sjalen och sömmarna så får du se hur den ser ut för just nu minns jag inte om de har annan färg än sjalen. Men det får bli när jag kommer till jobbet för sjalen finns där.

Den är tillfälligt utlånad.

Kom på förresten att jag har ju redan en bild på den på nätet så jag skulle ju kunna länka den bilden så får du se.
Bild
Som det ser ut så har inte tråden tagit färg faktiskt.
Användarens profilbild
Av Ami
Tack!

Så vad tror ni om att ha en brunaktig sjal med lila sömmar? Eller ska jag satsa på grå?
Av belinda
färga på säger jag, sömmarna syns ju knappt ändå när man kutit sjalen :D
Användarens profilbild
Av Ami
Jag fegade ur lite och färgar den mörk VIOL. Jag ska även medge att jag föll för namnet på färgen. :wink:

Det ser lovande ut, nu är den färgad, ganska mörk lila med ljusa sömmar - snyggt. Nu åker den ett till varv i maskinen. Längtar. :eld:
Av eamane
Låter snyggt. Hoppas på bilder sen!
Användarens profilbild
Av Ami
Nu är den färgad och fotad. Här finns bilden.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?