Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Ikväll har jag sytt en kjol i plommonfärgat linne som jag planerat i mer än ett halvår. Och ikväll blev det av , de nya skorna till ära!

Kjolen är som sagt i linne, ganska grovt och plommonfärgat. Turkosa infordringar i midja och nederkant samt dragkedja i turkos. En glad blomma med lila, cerise, orange och turkost :D Jag är supernöjd! :vågen: :heart: :vågen: Det finns ogda chanser att det här blir min favorithöstkjol!

Ska se om jag får in en bild lite senare, kameran tar för evigt på sig!
Senast redigerad av tinaw den lör aug 22, 2009 10:52, redigerad totalt 1 gånger.
Av Blossom
Vad roligt! Hoppas att du kommer att trivas lika bra med den som du tror. :)
Visst är det en härlig känsla när man tar tag i och gör det man tänkt länge. Man känner sig så löjligt glad när man är färdig!
Iallafall gör jag det men jag är ju också expert på att skjuta saker framför mig... :rodna:

Ser fram emot att få se bild!
Användarens profilbild
Av bani
Bild
Användarens profilbild
Av tinaw
Igårkväll gav jag upp och stängde ner datorn, idag har jag inte lyckats mycket bättre men en bild har jag fått till, tagen i spegeln i vårt för tillfället otapetserade kök. Kjolen är inte fläckig och flammig, men spegeln är det :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av tinaw
Hm, jag inser att jag inte alls förklarat varför jag kallat den farmorskjolen :lol:

Min farmor målade naivistiska oljetavlor i klara färger. När jag sydde blomapplikationen började jag bara med ett tygstycke och utan idéer och så fick det växa fram. Ganska snart kom jag att tänkta på farmor och hennes tavlor och blommor (hon hade också en fantastisk trädgård, ett översvallande blomhav som jag aldrig har sett maken till varken förr eller senare). Så inspirationen till färgval och form kommer från min farmor, som älskade färger och blommor och att måla :loving:
Användarens profilbild
Av bani
Vilken fin! Även om det turkosa inte syns. :nono: Lite Gudrun Sjöden sådär. :D :tumup:
Av Smultronbarn
Fin! :D Och härlig förklaring om Farmor och blommorna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?