- lör aug 11, 2007 20:01
Har idag gått på Nolia med sonen. Har burit honom i 6 timmar i rebozon. En stund på ryggen och sedan resten av tiden på magen, då han ville amma och sedan orkade jag inte flytta honom igen då han somnade. Därefter var det tänkt att pappa skulle bära i patapumen, men det ville inte sonen, så då var det bara att fortsätta bära. Gick jättebra, men är trött i fötterna nu ikväll. Fotbad kanske man skulle ta och be mannen ordna.
Har tidigare aldrig burit så här länge, men det fungerade jättebra. Är inte ett dugg trött i ryggen eller axlarna, har en axel som är opererad 3 gånger, men inte ens där får jag besvär när jag bär i sjal, kan känna av det ibland när jag inte får till patapumen som jag vill riktigt.

Har tidigare aldrig burit så här länge, men det fungerade jättebra. Är inte ett dugg trött i ryggen eller axlarna, har en axel som är opererad 3 gånger, men inte ens där får jag besvär när jag bär i sjal, kan känna av det ibland när jag inte får till patapumen som jag vill riktigt.
Har en son M född juni-06, en dotter A född juli-09 och en son T född januari-14