Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bambufleece: 70% bambu, 30% bomull. Bredd ca 142cm. Stadigt & fin kvalitet.

Bambuvelour: 70% bambu, 28% bomull, 2% polyester (på baksidan för att ge tyget stadga). Bredd ca 142cm. Mycket bra kvalitet, inte sladdrig & svårsydd som vissa jag provat.

Priset ligger på $10/yard d.v.s ca 74:- i dagens kurs. Inkl. frakt till Sverige.
Ska vi se om vi kan fylla en rulle av vardera? Jag behöver en hel del, men inte en hel rulle (45yrds).
Den första som kom från Kina var rejält tjock men den i förra sändningen var som sweatshirtkvalite och rundstickad. Lättarbetad och lätthanterlig.
Detsamma gäller velouren, den är något kortare än den velour jag sett från USA men upplever den som tätare och MYCKET mer lättsydd. Kräver inte en overlock, vilket USA-velouren jag hade, gjorde.
Åh, jag som precis gick och tänkte att jag skulle vilja köpa det! 2 yard av varje vill jag iallafall ha. :D
Denna omgången är ofärgad, men det kommer färgad senare i höst. De färger som kommer är mörkgrönt, mörkblått, mörkröd & nån mer som jag inte minns nu. Med reservation för ändringar för tyget är inte klart ännu.
Shuna76 skrev:Denna omgången är ofärgad, men det kommer färgad senare i höst. De färger som kommer är mörkgrönt, mörkblått, mörkröd & nån mer som jag inte minns nu. Med reservation för ändringar för tyget är inte klart ännu.
Då är jag gärna med sen! :tumup:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?