Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Och jag skulle vilja veta om nån använt deras beck-å-bölja (det vita bubbliga tunna tyget)? Smyghänger på lite här... 8)
Användarens profilbild
Av tweed
Muddväven är bra, jag använder nästan bara den. MG-tygers är kanske lite bättre, men S&S är billigare, eftersom den är dubbelt så bred som MGs.
Användarens profilbild
Av Shadow
om jag jämför hilco velour och S&S velour så är hilcos tjockare med längre lugg?.
sydde muddbrallor till brorssonen i svart velour och de håller fortfarande färg och form efter 2 år... så nog är S&S velour helt ok :tumup: och den är inte så tunn, det beror ju helt på vad man är ute efter

muddväven är kanon!

har inte köpt något dåligt tyg från dem faktiskt...
Användarens profilbild
Av teres
Jag brukar köpa av de färgade beckochbölja tygerna för att göra sommarklänningar och kjolar till flickorna. Den är defintivt prissvärd. Mudden är bra, har dock hört rykten om att det bytt sort. När det gäller trikån kan det variera lite, från hyfsad till bra. Elefanterna noppar sig lite lätt i första tvätten, men är jättemysiga och håller sig fina. Har köpt någon renbomullsinterlock som tappat formen lite (men efter måååånga tvättar).

De har ju en billighetsavdelning med 1½m trikå för 30kronor, där kan man både få toppnoteringar och bottennapp, men deras ordinarie sortiment gillar jag, köper det mesta av mitt tyg till barnen där.
Av Smultronbarn
Ms Morrison skrev:Åh tack för hjälpen! Jag satt och velade lite över hur jag skulle göra men då ska jag ta och köpa lite tyg :vågen:
Jag också! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?