Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har förstått att huvudstödet på Beco Butterfly 1 inte är mycket att hänga i granen. Ok, då får det väl bli en Butterfly 2 tänkte jag, men nu har jag sett flera som är missnöjda med huvudstödet på den också!

Så vad tycker ni, är de lika dåliga? Hur skiljer de sig åt? Spelar det någon roll vilken version man köper med tanke på huvudstödet?
Jag har en II:a och har inte testat I:an så kan inte jämföra men jag är grymt besviken på huvudstödet och det gör att jag börjar välja bort att bära i becon trots att den överlägset är den som jag tyckt har avlastat bäst. Men ska småtting sova så blir det inte bra då hon hela tiden tappar huvudet.

Jag har till att börja med väldigt svårt att få fast huvudstödet då jag bär barnet på ryggen, har frågat om detta och några har löst det med att knyta fast förlängningsbitar osv. Sedan har jag upplevt det som att stödet är alltför "glappt" trots att jag tar den "tajtaste" knappen, så oftast hänger huvudet på sidan av huvudstödet - å så trasslar hon in sig, vaknar och är skitarg :-(

Jag hade velat ha något som var mer skålformat, eller som en huva och sen att man hade kunnat knäppa strapparna runt bröstet oxå ... Hjälp vad dålig jag är på att förklara.
Jag gillade inte heller huvudstödet på II, har bara haft II. Gick inte att få upp det när minstingen satt på ryggen och gav inte tillräckligt stöd även om jag fäste med inersta knappen. Försökte ta banden till huvudstödet och vira det om axelbanen till selen, men inte heller det blev så bra. Kanske fungerar bättre på större barn. Om jag jämför med Ergons huvudstöd tycker jag att Ergons är att föredra på alla sätt.
Nu ska jag göra det lite svårare för dig - för jag har en Butterfly I och jag tycker att huvudstödet funkar helt OK. Det blev mycket lättare att välja nu va! :lol: Jag har dock inte provat II så jag kan jämföra. :roll:
jag har tvåan och skillnaden på den och ettan är att ettans huvudstöd är platt och tvåans är det resår vid kanterna.
Jag brukar inte använda huvudstödet när jag bär henne på magen, tycker inte att de behövs för hon ligger lutade med huvudet mot mig. När jag har henne på ryggen har jag inget problem att få på huvudstödet. Brukar ha det i fickan fram tills jag ska använda det. Jag kollade på en film på youtube (som jag inte kan hitta nu) där visade de bra hur man kan sätta på huvudstödet trots att man har barnet på ryggen. Men det var ungefär så här http://www.becobabycarrier.com/features ... s.asp?id=8 Där ser man oxå tydligt resåren på huvudstödet)

Ibland funkar huvudstödet bra men ibland halkar hon ut på sidan med huvudet. Om hon har säckat ihop när hon sitter på ryggen tenderar hon att falla ut på sidan med huvudet. Kan hålla med de andra att det hade behövts att ha tightare.
Såg bilder på de nyare beccosarna och där hade de en tredje knapp på själva selen (istället för två) så de kanske är omgjort igen? http://www.becobabycarrier.com/item.asp ... ions&cat=5
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?