Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
jag sitter och scrappar till min sambos syster som fyller 30 snart. Tanken är att kortet ska vara från min svärmor dvs födelsedagsbarnets mamma

Det är ganska stort så jag länkar bara (det längst ner till höger ska såklart vara utsida förslag 2)

Vad tror ni?
Senast redigerad av marlene den mån sep 28, 2009 16:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av malinmedflera
Åh, vilken inspiration jag fick av era LO:s! Jag gör bara kort och små askar än så länge men hoppas kunna ta mig an mina foton inom en överskådlig framtid. :-)
Användarens profilbild
Av malinmedflera
Nu väntar jag på att Inkidos julpapper och stämplar ska komma... :love:

Och pysselmässan i Partille i september...
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Gjorde en "ask" att lägga ett presentkort i i morse. Födelsedagsbarnen fyllde 14 år i onsdags. Svart är hennes favoritfärg men jag tyckte att den behövdes piggas upp lite. Det står Sofie på den. Fick inte till det med hålen till bandet först så på en del ställen är det dubbla.

Bild
Bild
Av dora
så härliga höstfärger marlene! :app: och bilder med såklart :)
Användarens profilbild
Av tk81
FruFrid skrev:
marlene skrev:Vart kan man köpa scrap grejer på nätet? Gärna svenska sidor
Här http://www.scrappa.com/category/scrapbooking/sverige/ finns många länkar till svenska butiker, där ser du också betyg/recensioner av vad andra tycker.

Jag gillar http://www.stellas.se

gillar också stellas väldigt bra, trevlig och hjälpsam personal burkar gå in där, då jag går förbi på vag till maxi inte så bra för plånboken men kul :D , de har också trevliga kurser som jag burkar gå på för lite insperation
Av dora
Dorotea skrev:*tass* Jag och Samuel ska börja scrappa :app: Jag har beställt startpaket från creativeclub.se, och nånstans mer ifrån, vad var det nu... :hmm: Nåt startpaket iaf.
:app: kul! leo gillar att leta bland mina scrapgrejer. speciellt gillar han stickers med dödskallar och ugglor och glitterlim och att få använda mina stämplar :D det är så mysigt när han kan pyssla med sitt och jag får chans att scrappa med då ju :tumup:
Av FruFrid
Snyggt Dorotea!

Om jag ska försöka lämna lite kritik...
Första layouten: Tycker det är snyggt med bilden på sniskan
Andra: Textremsorna skulle jag skära så raka som möjligt (de ser lite sneda ut på bilden) och sedan sätta som bildtexter i nederkant av respektive foto, pilen är bra!
Tredje: Skulle lämna som den är! (Ev. kan du sätta en rubrik i övre högra, men det är bara om du tycker det är viktigt.)
Fjärde: Jättefin! Ev. om du skriver dit att det är första mötet, kan vara kul för dem att veta...
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?