Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
:twisted: :twisted: Gaah!! Varför ringde jag inte direkt!!! Hade satt ut annons igår kväll på vårt lokala annonstorg på nätet om att jag ville köpa en overlock. Fick sms idag+ att hon ringde då jag jobbade och inte kunde svara. Hon hade en huskylock att sälja. Bild fanns på nätet. Hade inte tid att ringa/alt kolla...
kollade nu när jag lagt F... Hon vill ha 700kr för den!!! :whut: :siishah: MEN hon hade en som skulle komma och titta nu kl åtta... Jag erbjöd henne 900kr och att jag tar den direkt! Osett...
Men hon hade ju nästan lovat bort den, hon skulle ringa om den blir kvar. :cry:
det kommer inte hända... dumma dumma mig!!
varför smsade hon då... om hon sen la ut den på nätet.. :( dumt är det allt! Min livs chans!
(eller är den trasig?) I princip oanvänd, tom trådrullarna hade nät över sig! :whut:

håll era tummar!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Jaaa snälla tomten... (kan jag smsa nu och tjata lite? ) om hon som skulle titta är sen??
Så kan jag ta den nu NU NU!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
legenden29 skrev:Då säger vi så här; Är det nåt som verkar för bra för att vara sant så är det inte sant. Hon har blivit LURAD! Den funkar inte!
precis så försökte jag med intala mig!! (men folk är ju ärliga här uppe...)
hon kan inte ha vetat vad en OL kostar...??
Av legenden29
(Ted Bundy verkade oxå ärlig...) Nähädå, hon är lurad, tur du slapp skräpet! Så säger vi, o säger vi det tillräckligt många gånger så blir det sant till sist (i allafall i våra huvuden, även om maskinen funkar bra för henne). Hoppas du får tag på en bra maskin snart, håller tummarna för dig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?